Dzisiaj chcąc zalogować się do Bitwarden na Androidzie (POCO X3 Pro i Huawei MediaPad M5 Lite) aplikacja wylogowała mnie całkowicie - muszę użyć hasła głównego. Niestety, lecz po wpisaniu hasła wyskakuje komunikat „Wystąpił błąd”. Dzieje się to tylko na urządzeniach mobilnych. Na komputerze (wytczka do MS Edge i aplikacja na W11) wszystko działa normalnie. Dodam, że wyczyszczenie danych aplikacji nie pomogło. Czy ktoś ma może jakieś rozwiązanie dla mojego problemu?
Zrób kopię danych na czystym PC (bez trojanów itp.).
Ja bym wtedy na telefonie odinstalował, zainstalował najnowszą stabilną wersję (może aplikacja nietypowo śmieci poza swoim podwórkiem lub tylko czyścisz cache tj. pamięć podręczną), na PC wybrał „synchronizuj”, odczekał do minuty czasu i zalogował dopiero na telefonach.
Jakbyś miał zbugowane darmowe konto w ich chmurze, to można by na podstawie backupu sprawdzić czy nowe się odwiesi.
Na GitHub możesz próbować szukać zgłoszenia błędu z takim lakonicznym komunikatem - może spece ustalili jak debugować ile apce się udało zrobić.