Czy ktoś moze korzystał z usługi biura wirtualnego? Warto?
W jakim celu? Dla jakiej firmy? Jako freelancer biura nie potrzebujesz, a dodatkowy koszt obciąża rachunek, jako duża firma, to nie wyobrażam sobie nie mieć sekretariatu.
Skoro pytasz na forum, to jesteś raczej samozatrudniony lub w mikro firmie, w księgowość się nie bawisz, masz kogoś, a płacenie kasy za to, że poczta przyjdzie na inny adres i ktoś będzie skanował… taniej wynajmiesz pewnie skrytkę pocztową.
To zależy. Biuro wirtualne zwykle wynajmuje sie jesli nie chcesz zakładac firmy w swoim miejscu zamieszkania, albo nie masz takiej możliwości. Niektórzy wynajmuja dla posiadania prestiżowego adresu w dużym mieście. Albo dla pierwszego i dla drugiego powodu naraz. Biur jest wiele, ale polecam wynajmować biuro z dobrym adresem. I takie które daje możliwośc szybkiego odbioru korespondencji.Dobrze jesli biuro daje również opcję korzystania z sali konferencyjnej na miejscu tak gdyby zaszła potrzeba spotkania sie z klientem na miejscu. Polecam ich https://www.biuro29-warszawa.pl/
Pod warunkiem, że pod prestiżowym adresem nie są zarejestrowane firmy w Rejestrze Dłużników, wtedy kontrachent po wpisaniu adresu biura, na 200% zyska do nas zaufanie.
To akurat już bardziej widzę, ale przy dużej firmie bałbym sie niespodzianek. Przyjdzie kontrahent, a tam zajtea sala, konkurencja zapisuje sobie z kim rozmawiamy, albo wybiła kanalizacja, a nikt nie poinformował.
NIe lubię komun, ani w wieżowcach, ani w biznesie.