Biznes Plan :|


(Pyra20) #1

musze zrobić takie coś do szkoły i od tego zależy moja ocena na półrocze

w necie jest pełno gotowych ale niechce gotowca, chce to zrobić sam i wiedzieć że to ja zapracowałem na tą ocene

wiec chodzi mi o to jak takie coś ma być zbudowane co kiedy napisane i na co szczególnie zwrócić uwage ...

możecie mi pomóc ? może ktoś z was robił kiedyś coś takiego ?


(Beber Cerveza) #2

prosze tu masz przykladowy oprzyj swoja prace na tym 3mam kciuki zebys dobrze napisal 8) 8)


(system) #3

Ja robiłem biznesplan. Więc?


(P Ch86) #4

Wystarczy trochę pomyśleć :-o

Sciągnij gotowca i swoją pracę mozesz oprzeć na strukurze tego sciągnietego gotowca ! A poza tym mozesz się dowiedziec wiele innych ciekawych rzeczy co ci sie przyda pózniej w pisaniu biznes planu !

Jak ja pisałem biznes plan to tak zrobiłem i dostałem -5

p.s to nie jest żaden plagiat

pozdro


(aju) #5

A nie masz książki do przedsiębiorczości :roll:


(Pyra20) #6

najgorsze jest to że ja nie jestem w handlowcu czy coś, tylko nauczyciel od WOS'u tak sobie palną i mam napisać

i bardziej chodzi mi o coś takie zeby w punktach było np.

1 Wstep

2 Jaki biznes otwierasz

3 Konkurenci

coś takiego żebym wiedział o czym pisać


(Djmac) #7

ze sciaga.pl nie bierz :smiley: bo ja rok temu jak bralem na koniec 3 LO to mnie za to uwalil i ocene w dol zjechal :? napisz sam na wzor kolezanki czy kolegi jak juz maja napisane :stuck_out_tongue: to najlepsze rozwiazanie :stuck_out_tongue: zmieniasz tylko to co trzeba :wink: :mrgreen:


(Dod) #8

djmac: Uważanie nauczycieli za debili to zły pomysł...

Pyra: Jak chcesz to sam zrobic to po co się pytasz o porade ? :stuck_out_tongue: W necie jest tego pełno, nie możesz sie wzorować na kimś innym ?


(Djmac) #9

ja nie powiedzialem nic o uwazaniu ich za debili :wink: hehe wystarczy w odpowiedni sposob cos przepisac, cos zmienic tudziez dobrac pare innych zwrotow i wyrazow no i mamy zupelnie inna prace... Ja nie mowie o przepisaniu zywcem wszystkiego tak jak leci :stuck_out_tongue: bo to chyba oczywiste ze dojda ze praca jest kopia kolezanki tudziez kolegi ;]