Błąd 0x800CCC0F w Interii w Outlook 2007

Witam

Od początku. Mam na Outlooku ustawione kilka kont pocztowych i jako domyślne w INTERII. Do tej pory przez blisko 1,5 roku wszystko działało w jak najlepszym porządku.

Od tygodnia mniej więcej podczas odbierania poczty wszystkie konta działają poprawnie , natomiast gdy odbiera pocztę z Interii wyskakuje okienko logowania do poczty. WPISUJĘ NA PEWNO DOBRE hasło i login i nic. Wyskakuje po kilkakrotnym ponawianiu logowania komunikat o treści:

"Zadanie “login@interia.pl - Odbieranie” zgłosiło błąd (0x800CCC0F) : “Połączenie z serwerem zostało przerwane. Jeżeli problem będzie występować nadal, skontaktuj się z administratorem serwera lub usługodawcą internetowym.Odpowiedź serwera: -ERR Authentication failed”

Nie zmieniałem żadnych ustawień. Ten błąd zaczął pojawiać się samoistnie. Podczas logowania przez www nie ma żadnego problemu. Ustawienia w outlooku mam poprawne. Sprawdzałem kilkakrotnie. Usuwałem konto i zakładałem jeszcze raz. Zakładałem przez OutlookAutoConfig i też nic nie pomogło. W pomocy interii przeczytałem że ten błąd może się pojawić gdy antywirus zmienia samoczynnie czasem ustawienia konta. Ale nie ma tam wyjaśnionej recepty oprócz sprawdzenia poprawnej konfiguracji.

Mam antywirus Comodo, Win XP, Office 2007, Firefoxa.

Doradźcie coś bo już ręce opadają. W interii mam główne konto więc uciążliwe jest ciągłe logowanie przez www. Może w Interii była jakaś zmiana i ja nic o tym nie wiem. Albo jednak w mojej konfiguracji jest coś nie tak.

Z góry dzięki.

rafal110 ,

Zapoznaj się z tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.

Dołączam się do tematu, mam ten sam problem. Również sprawdzałem wszystkie ustawienia i jest ok. Co ciekawe problem powstał tego samego dnia zarówno na komputerze biurowym (Windows Vista) oraz na komputerze domowym (Windows XP).

Niestety nie mam pojęcia jak tę kwestie rozwiązać…

Po jakim protokole się łączycie POP3 czy IMAP?

Czy pobieracie pocztę po szyfrowanych połączeniach?

Być może Interia zmieniły porty lub adresy serwerów (zarówno przy połączeniach bezpiecznych jak i nie). Sprawdźcie to na stronie Interii.

Zalogujcie się również na konto przez przeglądarkę i sprawdźcie czy w ustawieniach nie ma jakieś blokady łączenia się do serwera.

Poprawność danych z serwerem sprawdzałem wielokrotnie, kwestia blokady również była rozważona jednak wszystko się zgadza i powinno działać prawidłowo a przy każdym sprawdzaniu poczty wymaga loginu użytkownika i hasła, jak pisałem wcześniej wpisywane dane są poprawne.

Dodane 20.09.2011 (Wt) 14:18

Poprawność danych z serwerem sprawdzałem wielokrotnie, kwestia blokady również była rozważona jednak wszystko się zgadza i powinno działać prawidłowo a przy każdym sprawdzaniu poczty wymaga loginu użytkownika i hasła, jak pisałem wcześniej wpisywane dane są poprawne.

Już wiem w przym problem.

Otóż napisałem do BOK Interii i co się okazało?

Należy zmienić swoje hasło przez www i wprowadzić nowe w ustawienia outlooka. Dlaczego? Ponoć mieli jakieś przenosiny serwera i należy właśnie taka operację wykonać aby outlook działał z Interią.

U mnie po zmianie hasła wszystko działa jak należy. Szkoda tylko że Interia nie wydała jakiegoś oficjalnego komunikatu o możliwym problemie. Pokazali gdzie mają użytkowników swojej poczty…

Mam nadzieję że pomogłem.

Pozdrawiam

Zgadam się z przedmówcą, ja również skontaktowałem się z BOK (telefonicznie) i uzyskałem taką samą odpowiedź. Po wykonaniu wskazanych czynności problem ustał.

No niestety interia pokazała swoje prawdziwe oblicze.