Błąd 0xc00000e9 przy instalacji Visty

Witam, mam Windows XP HE, dzisiaj kupiłem sobie Vistę (w promocji) Home Premium po włożeniu płytki i zabootowaniu pojawi się czarny ekran z błędem 0xc00000e9, w czym problem? Dysk mam na SATA II, komputer jest nowy ze stycznia, XP instaluje się normalnie.

Zerknij tu : http://forum.dobreprogramy.pl/blad-0xc00000e9-windows-vista-t302059.html :slight_smile:

Odłącz wszystkie urządzenia USB od komputera (łącznie z myszką) i wtedy spróbuj uruchomić. Najlepiej to wyłącz je chwilowo w BIOSie jeżeli jest taka możliwość.

Czy system startuje w trybie Safe Mode?

Czy masz dodatkowe sterowniki do dysku twardego od producenta?

Używasz metody zapisu RAID?

Powyłączałem USB w BIOSie nic nie dało, jeśli chodzi o XP to spokojnie uruchamia się w Trybie Awaryjnym, nie dostałem, żadnych sterowników, nie wiem jak sprawdzić metodę zapisu (może mi pomożesz :frowning: ).

Kurcze nie wiem o co chodzi w instalacji XP wszystko ładne działa, a Visty nie może załapać. Skanuje teraz dysk HD Tunem (500 GB, więc trochę to potrwa :frowning: ).

Na komputer mam jeszcze gwarancji 2 lata.

Proszę o pomoc :frowning:

Dodane 08.08.2009 (So) 10:58

Dodane 08.08.2009 (So) 15:50

ktoś mi pomoże?