Błąd 680 Netia na łączu TP

Internet Netii na łączu TP mam już 2 lata,umowa została podpisana na 3 lata, a internetu od 5 dni nie ma. Najpierw sądziłam, że się ruter spalił, jednak nowiutki ruter sprawy nie rozwiązał, zarówno na modemie nie działa, wyskakuje błąd 680.

Jesli chodzi o te czynności

Komunikat ten sygnalizuje brak połączenia modemu z centralą. Jeżeli na modemie dioda ADSL świeci się na stałe a komputer sygnalizuje błąd 680 zacznij

od ponownej instalacji sterowników modemu (pamiętaj, że modem powinien być na ten czas odłączony od komputera).

W przypadku, gdy dioda ADSL cały czas miga: odłącz wszystkie telefony, rozdzielacze, mikrofiltry i inne elementy z linii telefonicznej, a następnie podłącz

modem bezpośrednio do gniazdka telefonicznego. Sprawdź jak zachowuje się dioda ADSL.

Jeżeli po chwili się nie ustabilizuje i nadal będzie migać zadzwoń na InfoNetię pod numer 0-801-802-803.

wszytsko zostało zrobione i niestety nie działa wciąż.

Miał ktoś już takie doświadczeni, zeby po dwóch latach wystąpił błąd 680

Błąd 680, to podstawowy błąd oznaczający brak synchronizacji. Prawie zawsze (o ile ktoś nie kombinował nic na swoim komputerze) oznacza zawieszenie się portu na centrali. W większości przypadków wystarcza restart portu, ale Ty tego z domu nie zrobisz, musisz to zgłosić na infolinii. Nie ma znaczenia, czy masz internet 2 lata, czy 10 minut, awaria to awaria… Jeśli wykonałaś opisane czynności i nic, dzwoń od razu bo szkoda czasu, jak by się okazało, że to coś poważniejszego, to naprawa może potrwać…

Błąd ten może wystąpić po 2 latach, roku albo nawet jutro…

Dzwoń do operatora i tyle.

już dzwoniłam wczoraj:)i muszę czekać, dziś rano nie było jeszcze.