Błąd 680 Netia na łączu TP


(Deko Deko) #1

Internet Netii na łączu TP mam już 2 lata,umowa została podpisana na 3 lata, a internetu od 5 dni nie ma. Najpierw sądziłam, że się ruter spalił, jednak nowiutki ruter sprawy nie rozwiązał, zarówno na modemie nie działa, wyskakuje błąd 680.

Jesli chodzi o te czynności

Komunikat ten sygnalizuje brak połączenia modemu z centralą. Jeżeli na modemie dioda ADSL świeci się na stałe a komputer sygnalizuje błąd 680 zacznij

od ponownej instalacji sterowników modemu (pamiętaj, że modem powinien być na ten czas odłączony od komputera).

W przypadku, gdy dioda ADSL cały czas miga: odłącz wszystkie telefony, rozdzielacze, mikrofiltry i inne elementy z linii telefonicznej, a następnie podłącz

modem bezpośrednio do gniazdka telefonicznego. Sprawdź jak zachowuje się dioda ADSL.

Jeżeli po chwili się nie ustabilizuje i nadal będzie migać zadzwoń na InfoNetię pod numer 0-801-802-803.

wszytsko zostało zrobione i niestety nie działa wciąż.

Miał ktoś już takie doświadczeni, zeby po dwóch latach wystąpił błąd 680


(muchozol) #2

Błąd 680, to podstawowy błąd oznaczający brak synchronizacji. Prawie zawsze (o ile ktoś nie kombinował nic na swoim komputerze) oznacza zawieszenie się portu na centrali. W większości przypadków wystarcza restart portu, ale Ty tego z domu nie zrobisz, musisz to zgłosić na infolinii. Nie ma znaczenia, czy masz internet 2 lata, czy 10 minut, awaria to awaria... Jeśli wykonałaś opisane czynności i nic, dzwoń od razu bo szkoda czasu, jak by się okazało, że to coś poważniejszego, to naprawa może potrwać...


(Olixxx94) #3

Błąd ten może wystąpić po 2 latach, roku albo nawet jutro...

Dzwoń do operatora i tyle.


(Deko Deko) #4

już dzwoniłam wczoraj:)i muszę czekać, dziś rano nie było jeszcze.