Witam mam taki problem podpisałem umowe na interner w Netii ale nie mogę się połączyć z internetem i wywala mi błąd 680 może ktoś miał coś takiego co z tym zrobić?
Masz poprawnie podłączony modem??? Przeszedłeś aktywacje??? Dane jakie wpisujesz.
Pod koniec aktywacji wywala ten błąd
To że podpisałeś umowę nie znaczy że usługa jest już aktywna ;] ja po podpisaniu umowy z netią czekałem 3 tygodnie na aktywacje linii ;] więc czekaj cierpliwie bo sam nic z tym nie zrobisz.
Ale to już powinno działać 2 miesiące temu w netii muwią że naprawią czekam już 60 dni słyszałem coś że to podobno wina TP a oni nie naprawią bo to nie w ich interesie?
Hmm…2 miesiące :shock: Ja te 3 tygodnie też czekałem “niby” z winy TP bo to oni muszą udostępnić linię jeśli korzystasz z netii na łączu TP. Nalegaj dzwoń do netii powiedz że jeśli nie naprawią tego to odstąpisz od umowy (jeśli masz taką możliwość bez ponoszenia kosztów) w każdym razie próbuj
Czy świeci dioda ADSL? NIE. Brak sygnału ADSL:
Czy usługa jest już aktywna? (był już telefon powitalny ?) - Jeśli nie to możemy zadzwonić i dowiedzieć się czy jest już przygotowana linia lub poczekać.
Czy sygnał nie biegnie np. przez jakąś centralkę ? Proszę sprawdzić wtyczki i przewody, docisnąć je.
Sprawdzamy czy modem podłączono zgodnie ze schematem. [mikrofiltr ma być przed telefonem].
Jeśli nadal występuje ten błąd to zadzwoń na 0801802803 i zgłoś brak sygnału ADSL.
To jest u mnie tylko oni nie mogą sobie z tym poradzić? Ta dioda co powinna świecić to miga.
Tak jak pisałem wcześniej usługa nie jest jeszcze aktywna.