Błąd 680 w Netii?


(Gosia Bodzio) #1

Witam mam taki problem podpisałem umowe na interner w Netii ale nie mogę się połączyć z internetem i wywala mi błąd 680 może ktoś miał coś takiego co z tym zrobić?


(lazikar) #2

Masz poprawnie podłączony modem??? Przeszedłeś aktywacje??? Dane jakie wpisujesz.


(Gosia Bodzio) #3

Pod koniec aktywacji wywala ten błąd


(lazikar) #4

http://pomoc.x.pl/modules.php?32#bladadsl680


(Krzysieek88) #5

To że podpisałeś umowę nie znaczy że usługa jest już aktywna ;] ja po podpisaniu umowy z netią czekałem 3 tygodnie na aktywacje linii ;] więc czekaj cierpliwie bo sam nic z tym nie zrobisz.


(Gosia Bodzio) #6

Ale to już powinno działać 2 miesiące temu w netii muwią że naprawią czekam już 60 dni słyszałem coś że to podobno wina TP a oni nie naprawią bo to nie w ich interesie?


(Krzysieek88) #7

Hmm...2 miesiące :shock: Ja te 3 tygodnie też czekałem "niby" z winy TP bo to oni muszą udostępnić linię jeśli korzystasz z netii na łączu TP. Nalegaj dzwoń do netii powiedz że jeśli nie naprawią tego to odstąpisz od umowy (jeśli masz taką możliwość bez ponoszenia kosztów) w każdym razie próbuj :wink:


(Gosia Bodzio) #8

Czy świeci dioda ADSL? NIE. Brak sygnału ADSL:

Czy usługa jest już aktywna? (był już telefon powitalny ?) - Jeśli nie to możemy zadzwonić i dowiedzieć się czy jest już przygotowana linia lub poczekać.

Czy sygnał nie biegnie np. przez jakąś centralkę ? Proszę sprawdzić wtyczki i przewody, docisnąć je.

Sprawdzamy czy modem podłączono zgodnie ze schematem. [mikrofiltr ma być przed telefonem].

Jeśli nadal występuje ten błąd to zadzwoń na 0801802803 i zgłoś brak sygnału ADSL.

To jest u mnie tylko oni nie mogą sobie z tym poradzić? Ta dioda co powinna świecić to miga. !!


(Krzysieek88) #9

Tak jak pisałem wcześniej usługa nie jest jeszcze aktywna.