Błąd 680 zrywanie połączenia internetowego


(manfred1) #1

Cały ten cyrk trwa mniej więcej od lutego. Wtedy to za obserwowałem że co jakiś czas zrywa mi połączenie. Miałem Autoconect myślałem że może on coś nie tak działa. Wymieniłem modem na sagema, wymieniłem kable od gniazdka do modemu. Tak się złożyło że zakupiłem nowy pecet. Dalej zrywa mi połączenie. Co chwile dzwonię na 9393 co chwile przychodzą nowi monterzy informując mnie że coś tam pozmieniali i tak w kółko. Mam powoli już tego dość.Wiem że wina nie leży po mojej stronie bo mam wszystko nowe dlatego proszę o sugestię co dalej robić?


(Miremique) #2

Miałem ten sam problem. Też przychodził technik i też wina była po mojej stronie. Rozwiązanie znalazłem zupełnie przypadkowo. Kiedy zdecydowałem się rozdzielić łącze na dwa komputery, kupiłem router ADSL (Pentagram Cerberus P6331-42). Problem zerwanego połączenia nigdy więcej się nie powtórzył. :smiley:


(Apdjs) #3

Zobacz TO

:arrow: Zobacz :google:


(manfred1) #4

Wiem sam ten wątek zakładałem mogłem podpiąć ale nie zrobiłem tego. Mam inne pytanie czym zastąpić w takim razie modem Sagem który jest standardowo wyposażony do Neo.


(Deezoo68) #5

używam ZTE ZXDSL852 choć dopiero za trzecim(!) razem trafił mi się dobry egzemplarz, najlepiej załatwić to z technikiem tpsa, musi wystawić zlecenie - czasochłonne zajęcie więc ... dużo cierpliwości