Błąd 6C10 w Canonie MP550


(fialas1819) #1

zupełnie zbiła mnie informacja o błędzie podczas próby wydrukowania kolorowego dokumentu. w komunikacie pisze aby uruchomić ponownie całe urządzenie i zajrzeć do instrukcji obsługi. urządzenie zrestartowałem (nieraz, i za każdym razem ten właśnie komunikat) a w instrukcji nie ma żadnych wzmianek nt. błędów i co w danym przypadku działać. drukarka kupiona 2 miesiące temu (gwarancja 1 rok) i takie kino od razu. wszystko działa na oryginalnych tuszach załączonych do drukarki i na markowym papierze (na zmianę xerox lub polpaper). czy może ktoś orientuje się czym takie zachowanie urządzenia jest spowodowane i czy czasem nie lepiej oddać na gwarancje? co mogę dodać to to, że drukarka stoi w cieniu i gorączka jej na pewno nie uderzyła.


(Kuczkowiak) #2

Próbowałeś tego co zostało opisane w tym temacie ; http://www.fixya.com/support/t4097826-a ... or_message