Błąd agenta Comodo Internet Security 8.2.0.4591 przy uruchamianiu

Po zainstalowaniu i zaktualizowaniu Comodo Internet Security Premium 8.2.0.4591 mam taki problem jak na screenie, jak kliknę na ‘tak’, to nic się nie dzieje, na ‘nie’ też nic. I nie da się uruchomić CIS’a z pulpitu, bo wyskakuje takie okno.

 

Te okno pierwszy raz wyskoczyło po updat’cie bazy wirusów i zresetowaniu komputera, z poprzednią wersją również miałem ten sam problem.

 

Jest jakieś rozwiązanie na to, nie chciałbym zamieniać CIS’a Premium na inną ochronę.

 

A jak już będę zmieniał, to co polecacie ? Ale zależy mi na rozwiązaniu tego problemu. :slight_smile:

 

MOże jakąś usługę należałoby włączyć, tylko jaką, jeśli już w tym tkwi problem ?

 

Mój laptop jest na Win7 x64

post-266684-0-94482500-1434226692_thumb.

 

Zobacz tutaj http://forums.comodo.com/antivirus-help-cis/comodo-security-agent-could-not-be-started-t104249.0.html