Błąd - brak skojarzonej aplikacji

Witam,

Mam następujący problem. Chcę sobie ściągnąć aplikację Netflix z Microsoft Store. Oczywiście Windows 10 oryginalny, konto mam zrobione jestem zarejestrowany. I po kliknięciu pobierz otrzymuję błąd jak na screenie. Próbowałem również poprzez “kup” a następnie “zainstaluj” —> to samo. Nie bardzo rozumiem z tego komunikatu co mam zrobić. Co to jest “odpowiednia aplikacja”? Bardzo proszę o pomoc.

  1. Możesz zainstalować inne aplikacje ze Sklepu?
  2. Usuwałeś z systemu jakieś “zbędne” elementy?
  1. Przy każdej aplikacji mam ten sam błąd. No… nie wiem czy przy każdej ale sprawdziłem kilka losowo.
  2. Tak… więc powoli chyba wiem o co chodzi… pewnie usunąłem coś do obsługi sklepu, bo stwierdziłem, że i tak nie będę nic kupował. Pytanie teraz zatem czy można zainstalować sam sklep?

Jak nie usunąłeś permanentnie jakimś skryptem to powinno się dać.

Raczej nie. Nie używałem do tego żadnych programów, tweakerów itp. Raczej takie zwykłe usuwanie, bo bardzo dużo takiego zbędnego dziadostwa jest z windowsem. No to jedno by mi się akurat przydało.

Pobierz i użyj: http://m.majorgeeks.com/files/details/windows_software_repair_tool.html
Uruchom normalnie, zaznacz odpowiednią kratkę. Next.
“Po drodze” zamknij Sklep, który powinien już sam się otworzyć.
Przy 50% nastąpi Pauza, więc wykonaj polecenie programu jakie się pojawi i zrestartuj komputer.
Potem znowu zaznacz kratkę przy pojawiającej się dacie i Next do następnego restartu.
Całość procedury trwa kilkanaście minut.
Gdyby procedura nie przeszła pomyślnie, to oznaczać będzie poważne uszkodzenie systemu.

1 polubienie

Dziękuję, teraz działa jak trzeba :slight_smile: