Błąd iexplorer.exe i nie tylko

Witam wszystkich!!

Mam problem z win xp sp2.Jest to komputer stacjonarny. Instalowałem już wielokrotnie system z płytki gdzie mam xp razem z sp2. Formatowałem partycje na różne sposoby i mój problem nie znika. Nie znam się za bardzo na komputerach także proszę o wyrozumiałość. Zawsze po instalacji nowego systemu wgrywam z przeskanowanego pendriva sterowniki dźwięku i internetu wifi (karty sieciowej?). Czasami są problemy z zainstalowaniem xp bo pojawia się restart, zdarzyło się zawieszenie podczas instalacji. Instaluję antyvirus avast skanuje pliki jest niby ok ale za chwilę pojawia się problem z wyskakującym okienkiem podczas przeglądania internetu bez względu na rodzaj przeglądarki, że wystąpił błąd iexplorer.exe i aplikacja zostanie zamknięta. Około 10 razy już formatowałem i instalowałem xp od nowa. Występował też problem z odtwarzaniem filmów tj.okienko i błąd windows media classic. Nie mam innych sterowników na ten komputer i chcę je znaleźć w internecie, ale jakiś problem w systemie mi to uniemożliwia. Lipa straszna. Dodam, że około miesiąca system pracował poprawnie na tym windowsie, aż zaczeły mi wyskakiwać same reklamy nawet przy wyłączonej przeglądarce. Wtedy jeszcze nie miałem antyvirusa, a że miałem instalkę wersji trial nod32 to zainstalowałem ją , przeskanowałem system i wykryło mi jakieś wirusy przy czym program zaproponował uruchomić ponownie. Tak zrobiłem i później już nie uruchomił się pulpit tylko komputer sam się restartował, więc sformatowałem i wgrałem nowy system … resztę już znacie. Mam nadzieję, że ktoś pomoże. Pozdro !!

Po formacie zainstaluj najnowsze sterowniki ze strony producenta a nie jakieś starsze z pendiva. Po drugie po zainstalowaniu sterowników do chipsetu grafiki dzwięku itp itd instalujesz kodeki itp. Piszesz ze masz XP z SP2, a jak już wiesz jest SP3 tak więc też musisz to zaaktualizować.