Błąd Javy na koncie użytkownika

Witam. Mam problem. Posiadam Windows 10 PRO oraz konto administratora na hasło a także konto użytkownika na hasło. Logując się na Admina, instaluję javę, która mi służy do aplikacji Thulium, która działa na Javie. Otóż po instalacji Javy na Adminie jak najbardziej wszystko działa.Ale gdy zaloguję się na usera niestety Thulium nie chcę się włączyć. Jest taki błąd:
Error: Invalid or corupt jarfile
C://Users/agent/Destkop/ThuliumAgent.jar

Co może być nie tak?

https://support.thulium.pl/show/67-thulium-agent
Aplikacja uruchamia się po kliknięciu na nią. Jeśli nie uda Ci się jej tak uruchomić, wejdź we właściwości i wybierz opcję: zezwalaj na wykorzystanie pliku jako programu.

To właśnie po kliknięciu wyskakuje taki błąd jak wyżej opisałem.

Co zrobić w przypadku problemów z uruchomieniem pliku .jar?

  1. Upewnij się czy posiadasz zainstalowaną aktualną wersję programu Java i czy korzystasz z jednej z zalecanych przeglądarek internetowych (Google Chrome lub Mozilla Firefox w najnowszej stabilnej wersji).
  2. W niektórych przypadkach konieczne może być skojarzenie plików .jar do Javy. Kliknij na plik prawym przyciskiem myszy i wybierz opcję Otwórz za pomocą → Wybierz program domyślny .

Ale tak to wszystko działa na adminie. Na userze tylko nie działa. A Java w najnowszej wersji jest.

a na koncie użytkownika nie możesz zmienić we właściwościach pliku : uruchamiaj jako administrator ? Przechwytywanie

Comodo blokowało aplikację Thulium. Wyłączenie izolacji rozwiązało sytuację. Temat do zamknięcia.