Błąd krytyczny przy próbie instalacji KIS

Chciałem sobie zainstalować trial KIS 2013, ale już na samym końcu instalacji gdy pojawia się już ikonka kasperskiego na pulpicie to nagle znika i wyskakuje komunikat ,że nie zainstalowano aplikacji. Próbowałem instalować kis 2012 , ale podobnie przy końcu instalacji następuje wycofywanie akcji i na końcu komunikat o błędzie krytycznym. Kilkukrotne próby instalacji w trybie awaryjnym też nie przynoszą efektu. Stare wersje kis są na pewno odinstalowane bo kavremover nic nie znajduje. Moze to jakaś infekcja ? Przeskanowałem kasperskim virus removal tool ale nic nie wykrył. Teraz zrobiłem skan combofixem - pisze, że coś tam usunął. Co mam zrobić z tym logiem z combofixa czy to jest usunięte ? Co to za infekcja ? Trzeba jeszcze raz skanować? Log: http://wklej.to/fkA4g . Proszę o sprawdzenie i poradę.

to jest od Kisa

http://support.kaspersky.com/faq/?qid=208279463

Usuń pozostałości po Combofixe tym http://oldtimer.geekstogo.com/OTC.exe

Pobierz OTL analiza-dezynfekcja-zestaw-narzedzi-nieingerencyjnych-t485632.html#p3059741 przeskanuj daj log OTL.txt oraz Extras.txt.

:slight_smile:

Spróbowałem jeszcze raz kavremoverem . Tym razem dałem opcję ,remove all known products" i coś tam usuwało, prosiło o restart i nie wiem czy usunęło to

Usunęło, ale nie wszystko - folderu Qoobox nie da się usunąć nawet ręcznie - komunikat , back env odmowa dostępu"

Log OTL http://wklej.to/S6TNY Log Extras http://wklej.to/IklOX

OTL w oknie Custom Scans-Fixes (własne opcje skanowania/skrypt)wklej następujący skrypt:

Kliknij w Run Fix (Wykonaj scrypt). Zatwierdź restart komputera.

Pokaż log z usuwania.

potem nowy log OTL robiony opcją Run Scan (Skanuj)

:slight_smile:

Log z usuwania: http://wklej.to/qAQ4i

Log OTL: http://wklej.to/03HyY

Czy OTL trzeba jakoś odinstalowywać? Czy teraz da się zainstalować KIS 2013?

Log wygląda na czysty

Pobierz CCleaner http://www.filehippo.com/download_ccleaner/

przeskanuj nim i wyczyść rejestr.

W OTL kliknij CleanUp (Sprzątanie)

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach http://support.microsoft.com/kb/310405/pl

przeskanuj

Dr.WEB CureIt! http://www.dobreprogramy.pl/DrWEB-CureI … 12976.html

próbuj

:slight_smile: