Błąd "Nie można znaleźć instalowalnego pliku ISAM"

Witam.

 

Zakupiłem dziś słuchawki a4tech bloody g501 i chciałem zainstalować do nich bloody tonemaker lecz po pobraniu z ich stronki tej aplikacji wyskakuje mi błąd o treści  “Nie można znaleźć instalowalnego pliku ISAM” i generalnie teraz nie wiem co z tym zrobić… a chcę mieć tę aplikację by mieć możliwość personalizacji ustawień słuchawek… co z takim błędem zrobić? Szukałem w necie lecz nie bardzo znalazłem odpowiedź na mój problem.

 

Liczę na pomoc z Waszej strony.

 

Pozdrawiam.

Spróbuj wyłączyć na czas instalacji program antywirusowy.

Ewentualnie opisz problem i zgłoś na support: http://www.bloody.tw/en/techsupport.php

Aktualnie nie mam żadnego antywirusa włączonego.

 

PS:

Gdy napisałem do nich maila, poprzez ten formularz, otrzymałem taki komunikat :

 

The following From address failed: bloodymail@163.com

Wrong, please contact our technical staff, to help you decide Solutions.

Spróbuj jeszcze może w taki (trochę prymitywny :P) sposób. Wypakuj BloodyTonemaker1_V2014.0115.exe za pomocą programu 7Zip poprzez klik prawym na exe > 7-Zip > Wypakuj do BloodyTonemaker1_V2014.0115 > wejdź w folder i przenieś zawartość folderu “program files” = folder BloodyToneMaker do C:\Program Files :wink: i odpal Bloody ToneMaker1.exe :smiley:

Napisz co jest grane.

Komputer mi się zrestartował.

 

Po czym uruchamiam to tak jak mówisz i dostaję komunikat :

 


Skasuj ten folder, widocznie program rejestruje biblioteki/instaluje sterowniki dlatego nie da się go uruchomić po wypakowaniu.

Błąd nie typowy, nie mam pojęcia czego tak naprawdę dotyczy w opisywanej sytuacji…w sieci taki błąd jest kojarzony z programem Access : http://support.microsoft.com/kb/209805/pl

Próbuj kontaktować się z supportem…spróbuj też przez ten formularz : http://www.bloody.tw/en/emailus.asp

Jeszcze podczas instalacji poza tym problemem ISAM jest problem taki :

 


Zdaję się że skopany/nie dopracowany jest sam instalator programu ponieważ błędy typu : Access violation at address , wskazują na odwołania do obszarów chronionych pamięci, do których nie powinno się odwoływać. Zdaję mi się że trzeba poczekać na aktualizację oprogramowania pod Twój system.

A ostatnia aktualizacja na ich stronie była w styczniu 2014 :frowning:

Spróbuj kontaktować się przez stronę a4tech.com a4tech.pl

Napisałem… ale raczej niewiele mi powiedzą, jak to support…