Błąd odczytu dysku... Instalacja XP na Viście

A, więc od razu przejdę do rzeczy:

Chciałem zainstalować XP na viście zmieniłem boot na CD włożyłem płytkę XP i było dobrze sformatowałem dysk z Vistą :x . i Instalator chciał ponownie uruchomić komputer. I stało się error Bład odczytu dysku. Poczytałem trochę na laptopie i to wina mojego dysku(sata 250gb), a bardziej braku sterowników… I teraz jest problem pomyślałem, że jak wsadzę płytkę z vistą by zainstalować bęzie dobrze, ale wyskakuje błąd odczytu dysku… I teraz jak mam dostać się*** do komputera i wpakować te sterowniki na dyskietkę?.. Jak nie moge nawet go ruszyć bo błąd wyskakuję próbowałem coś pozmieniać w BIOS’ie, ale jedynie co mi się udało to proszę włożyć dysk i nacisnąć ENTER. Co teraz?.. I’m lost. Nie znam się na BIOS’ie ogólnie mam małe dośw. wiedzę na ten temat. Czy teraz komputer muszę oddać do serwisu? #-o Pomocy! :evil:

Pozdr,

Yoooj

Poczytaj

http://walendowski.com/2008/02/06/insta … kach-sata/

a jest możliwość instalacji jakiegokolwiek innego systemu np. Linux, BIOS wykrywa poprawnie dysk ??

podejrzewam że dysk jest uszkodzony lub się coś zruszyło i nie łączy

Ok udało się piszę z komputera niestety Vista --.–’’. Teraz co mam zrobić, aby zainstalować XP, niestety nie mam odtwarzacza* dyskietek na tym komputerze

=*(…

@2xUP

Zaraz poczytam =o

Jak ktoś ma jakieś inne porady to chętnie wysłucham.

teraz musisz zrobić to:

Czy to ma znaczenie, że zinegrowany XP z Sata przeniosę na płytkę DVD, a nie CD? :wink:

To, zdaje się, wszystko jedno.

A, więc wszytsko było dobrze załadowałem sterowniki programem nLite dałem dalej… I tworzył obraz aż w pewnym momencie wyskoczyło ‘‘Program przestał działać’’ blah blah (Za to kocham Vistę)… No to myślę spróbuje jeszcze raz, a tu:

beztytuunum.th.jpg

Próbowałem odinstalować, reinstalować usuwać co się tylko da, kopiować plik z płyty do innych folderów i NIC! WAohh! :x

Jak znów po raz setny będę musiał zrobić format visty zrobię TO!