Błąd pobierania poczty przez pop3 - domena az.pl

Dobry wieczór,

 

Mam pewien problem od kilku dni z pewną domeną az.pl

Korzystam z programu windows live mail, natomiast na innych programach pocztowych dzieje się dokładnie to samo.

 

Otóż: nie mogę odbierać poczty w firmie. Wysyłanie wiadomości działa normalnie. Komunikat jaki dostaję, to po prostu nie można się połączyć z serwerem pop3 (błąd 0x800ccc0e, błąd łączy 10060). Sprawdzałem różne ustawienia na portach 995, 110 z SSL i bez SSL. IMAP również nie działa.

 

Ustawienia poczty są na pewno ok, porty również. Sprawdzałem to kilka razy.

W czym może być problem ?

 

Dodam tylko że kilka razy w ciągu dnia program łączy się z pop3 i pobiera wiadomości, ale po chwili znowu jest błąd.

Jeżeli sprawdzę pocztę przez przeglądarkę - wszystko jest ok, znaczy wiadomości do mnie dochodzą.

U mnie w domu nie zauważyłem tego problemu - czyli załóżmy że go nie ma.

Jeżeli skorzystam z innej sieci w firmie - jest ok, czyli jest to problem z siecią prawdopodobnie, ale…

 

…wg mnie wszystko wydaje się być ok, pobieranie wiadomości działa normalnie z innych domen az oraz spoza az.

 

Gdzie szukać problemu? Mamy internet z upc. Myślałem może, że upc blokuje porty, ale nie ma na to szans, gdyż jak wspominałem pobieranie wiadomości z innych domen/serwerów działa normalnie.

 

Będę wdzięczny za wskazówki

 

Upewnij się, że serwer zezwala na połączenia spoza sieci.

Wiem gdzie jest problem. Problem jest gdzieś na routerze. Korzystamy z pentagrama cerberusa p6363. Co może być nie tak ?

Jeżeli podłącze kabel rj45 do komputera bezpośrednio od modemu upc to wszystko działa. 

Próbowałem sprawdzić też na innym routerze tplink wr741n ale na tym w ogóle nie mogę złapać internetu.

Może port?

Na routerze wszystko wydaje się być ok. Porty również. Najgorsze jest to że na serwerze az.pl mamy również 2 inne domeny i tam wszystko działa jak powinno. Kompletnie nie wiem jak rozwiązać ten problem.