Błąd podczas instalacji/aktualizacji aplikacji z Microsoft Store na koncie lokalnym

Witam.

Niedawno postawiłem Windows 11 na nowym kompie. Od jakiegoś czasu pojawił się problem z aktualizacją jednej aplikacji na koncie lokalnym. Sklep MS zwracał błąd podczas instalacji aktualizacji „Po naszej stronie wystąpił błąd”, zaś wyświetlenie szczegółów dawało takie okienko:
image
Dla próby usunąłem ową aplikację i próbowałem zainstalować na nowo, ale przez ten błąd nie mogę tego zrobić :v

Co ciekawe, na koncie admina tego problemu nie ma.

Proszę o pomoc w tej sprawie.

Przeczytaj. Być moze brak uprawnień jest tego przyczyną.

Dobra, ostatecznie zadziałał wsreset.exe w oknie „Uruchom” ale dopiero za którymś razem to zaskoczyło.

W każdym razie problem rozwiązany. Dziękuję za pomoc.

Ten temat został automatycznie zamknięty 90 dni po ostatnim wpisie. Tworzenie nowych odpowiedzi nie jest już możliwe.