Błąd podczas pracy z Windows 7

Witam. Przeglądałem strony, siedziałem na gg gdy nagle wyskoczył taki ekran z napisami. Najbardziej rzuciło mi się w oczy odliczanie oraz “disk dump”. Nie zdążyłem nic więcej zobaczyć. Po reboocie uzyskałem taki błąd z raportu

Podpis problemu:

Nazwa zdarzenia problemu:	BlueScreen

  Wersja systemu operacyjnego:	6.1.7600.2.0.0.256.1

  Identyfikator ustawień regionalnych:	1045


Dodatkowe informacje o problemie:

  BCCode:	50

  BCP1:	FFFFFFFF000C8D6C

  BCP2:	0000000000000001

  BCP3:	FFFFF880014278CB

  BCP4:	0000000000000005

  OS Version:	6_1_7600

  Service Pack:	0_0

  Product:	256_1


Pliki pomagające opisać problem:

  C:\Windows\Minidump\011011-12515-01.dmp

  C:\Users\Szymon\AppData\Local\Temp\WER-31312-0.sysdata.xml

Macie pomysł co to może być?

System uruchamia Ci się normalnie albo w trybie awaryjnym czy w ogóle się nie uruchamia teraz?

Hej,

:arrow: Czy system jest aktualizowany na bieżąco?? Masz wszystkie najważniejsze poprawki?? W przypadku systemu Vista rozwiązaniem tego samego błędy stop była instalacja najnowszego ServicePack’a.

:arrow: Jeśli komputer nie uruchamia się prawidłowo bądź często pojawiają się błędy, spróbuj opcji naprawy systemu. Koniecznie zaktualizuj też sterowniki - przede wszystkim te do płyty głównej oraz do karty graficznej.

:arrow: Czy BSOD (niebieski ekran śmierci) pojawił się tylko raz, czy może więcej razy??

:arrow: Czy korzystasz z Revo Uninstaller’a??

Pozdrawiam,

Dimatheus

SzymonM , pobierz program bluescreen viev i odczytaj przy jego użyciu plik dmp. Przetestuj też ramy, bo możliwe, że masz którąś kość uwaloną.

:arrow: Czy system jest aktualizowany na bieżąco?? Masz wszystkie najważniejsze poprawki?? W przypadku systemu Vista rozwiązaniem tego samego błędy stop była instalacja najnowszego ServicePack'a.

:arrow: Jeśli komputer nie uruchamia się prawidłowo bądź często pojawiają się błędy, spróbuj opcji naprawy systemu. Koniecznie zaktualizuj też sterowniki - przede wszystkim te do płyty głównej oraz do karty graficznej.

:arrow: Czy BSOD (niebieski ekran śmierci) pojawił się tylko raz, czy może więcej razy??

:arrow: Czy korzystasz z Revo Uninstaller'a??

System jest aktualizowany na bieżąco - mam włączone aktualizacje automatyczne. System został postawiony 19 dni temu gdyż wymieniłem dysk na nowy. Sterowniki wszystkie mam najnowsze - ze stron producentów. Nic nie biorę z płyt. BSOD od wymiany części komputera pojawił się po raz trzeci czyli drugi raz od 20 listopada. Nie korzystam z Revo Uninstallera. A powinienem?

SzymonM, pobierz program bluescreen view i odczytaj przy jego użyciu plik dmp. Przetestuj też ramy, bo możliwe, że masz którąś kość uwaloną.

Mam założoną jedną kość pamięci i została ona zakupiona dwa miesiące temu. To kość Goodram 1333MHz 2GB. Czy to że bluescreen zdarzył się średnio raz na miesiąc to normalne waszym zdaniem? BlueScreen:

011011-12515-01.dmp	2011-01-10 20:46:55	PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA	0x00000050	ffffffff`000c8d6c	00000000`00000001	fffff880`014278cb	00000000`00000005	Ntfs.sys	Ntfs.sys+961a7 x64 C:\Windows\Minidump\011011-12515-01.dmp	3	15	7600	290 784

To uzyskałem z programu BluescreenView. Może powinienem coś jeszcze z niego wyciągnąć?

Hej,

Dobrze - na zagranicznych forach spotkałem się bowiem z opisami sytuacjami, w których błędne działanie programu powodowało BSOD.

Zatem samo testowanie nie powinno trwać zbyt długo. A warto mieć pewność, że problem nie ma swojego źródła w błędnych komórkach pamięci RAM.

Skoro zaczyna się pewna systematyczność w pojawianiu się BSOD to należy zacząć się martwić - tym bardziej jeśli pojawiają się zawsze te same błędy stop.

Pozdrawiam,

Dimatheus

Tak po dłuższym zastanowieniu doszedłem do wniosku że może mieć ten BSOD związek z Mozillą Firefox. Ponieważ błąd ten wyskoczył mniej więcej wtedy gdy próbowałem otworzyć Firefoxa. Poza tym może być tak dlatego, że mam Firefox 4 beta 8. Być może to jakiś błąd. Nie zdarza się ten BlueScreen często ale jednak się zdarza

Możliwe, wersje beta są wersjami rozwojowymi, tak więc przez taki program system może być niestabilny…

Hej,

Jeśli takie są Twoje obserwacje, odinstaluj wersję beta i zainstaluj stabilną wersję, czyli 3.6.13. Podziałaj na niej kilka dni. Jeśli BSOD nie będą występować, to udało Ci się znaleźć przyczynę problemu.

Pozdrawiam,

Dimatheus

Ok dzięki myślę że nie ma co więcej debatować. Dziękuję wszystkim.