D3L3T3
(P Mariusz Porebski)
30 Grudzień 2013 15:51
#1
Witajcie, zainstalowałem sobie Windows 8.1 profesional 64bit. Od wczoraj (chyba po którejś aktualizacji wyskakuje mi taki oto błąd jak na obrazku w załączniku. Szukałem pomocy w googlu ale daremne moje starania, wie ktoś coś jak to usunąć?
o supportu windowsa to szkoda zachodu bo nie potrawią zweryfikować id produktu…
pomóżcie, bo nie przeszkadza to w zwykłym użytkowaniu, ale jest denerwujące
pozdrawiam.
Atis
(Atis)
30 Grudzień 2013 15:58
#2
Pobierz Farbar Recovery Scan Tool 64-Bit Version
Uruchom FRST i kliknij Scan. Pokaż raport FRST i Addition.
Raporty umieść na http://wklej.org/ i podaj link.
D3L3T3
(P Mariusz Porebski)
30 Grudzień 2013 16:08
#3
Atis
(Atis)
30 Grudzień 2013 16:20
#4
Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :
HKLM\...\Policies\Explorer\Run: [19695] - C:\ProgramData\Local Settings\Temp\msxvinivv.exe [17408 2013-08-22] ( (Microsoft Corporation))
HKCU\...\CurrentVersion\Windows: [Load] C:\Users\Mariusz\LOCALS~1\Temp\msziwkea.scr <===== ATTENTION
C:\Users\Mariusz\AppData\Local\Temp\*.dll
C:\Users\Mariusz\AppData\Local\Temp\*.exe
Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.
Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.
D3L3T3
(P Mariusz Porebski)
30 Grudzień 2013 16:25
#5
Fixlog:
FRST:
@edit
po tych operacjach uruchomiłem ponownie laptopa i błąd już sie nie pokazuje! dzięki wielkie za pomoc !
Atis
(Atis)
30 Grudzień 2013 16:36
#6
Skasuj folder C:\FRST
Dysk przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware
Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware PRO.
http://wstaw.org/m/2012/12/29/2012-12-29_005346.png