Witam!
Mam problem z podłączeniem do pulpitu zdalnego w firmie. Połączenie działało bez problemu cały czas. Dzisiaj od rana mam komunikat:
Pulpit zdalny nie może połączyć się z komputerem zdalnym z jednego z następujących powodów:
1) Dostęp zdalny do serwera nie jest włączony
2) Komputer zdalny jest wyłączony
3) Komputer zdalny nie jest dostępny w sieci
Problem jest o tyle dziwny, że jak wspomniałem:
-
jeszcze w zeszłym tygodniu połączenie działało
-
dział IT po drugiej stronie (serwera) twierdzi, że wszystko jest OK i niec nie było zmieniane
-
z innego komputera i z innej sieci mogę bez problemów podłączyć się do tego serwera przez podłączenie pulpitu zdalnego
Google i Microsoft opisuje raczej jak rozwiązać proble m po stronie komputera zdalnego. Ja mam wrażenie, że to prtoblem po stronie klienta.
System - Windows 8.1, aplikacja pulpitowa, zainstalowany Norton Internet Security (próba przy wyłączonej inteligentnej zaporze nie przynosi rezultatu).
Proszę o wskazówki.