Blad polaczenia

Witam,

Posiadam ofertę Netia Internet 1MB/s z modemem Thomson. Od pierwszej instalacji pojawia się komunikat o następującej treści: „Błąd sprzętu: 1024. Skontaktuj się z dostawcą sprzętu”. Początkowo byłem przekonany, że to jest błąd przy instalacji, ale przy ponownym zainstalowaniu pojawiał się ten sam komunikat, potem próbowałem na innym komputerze, nic się nie zmieniło, ale, że nie utrudniało to pracy Internetu nie zwracałam na to uwagi. Od tygodnia Internet wyłącza sie po kilku minutach pracy. Ponowne uruchomienie systemu rozwiązuje problem, lecz sytuacja sie znów powtarza, co uniemożliwia jakąkolwiek pracę, probowalem wielu rzeczy nawet ponowna swieza instalacja systemu nic nie pomogla. prosze o pomoc.pozdrawiam

Wrzuć loga z HiJack This. Profilaktycznie, gdyż może coś złapałeś.

A te błędy to raczej wina Netii, też mam tak ostatnio. Dzwoń do nich i męcz do upadłego :wink:

ok,spróduje.dzieki