Korzystam z Klienta Poczty @ Thunderbird w wersji 91.10.0 (32 bity). Otrzymuje powiadomienia żeby zaktualizować Klienta Poczty @ Thunderbird do wersji 91.12.0.
Klikam Uaktualnij Do Wersji 91.10.0 pobiera się aktualizacja, uruchamia się ponownie Thunderbird ale po ponownym uruchomieniu nadal jest wersja 91.10.0.
W Historii Aktualizacji można przeczytać że
Nie udało się zainstalować aktualizacji (nie udało się nałożyć łatki)
I taki komunikat otrzymuje od prawie dwóch tygodni jak próbuje zaktualizować Thunderbird.
Jak mogę zaktualizować Thunderbird do aktualnej wersji 91.12.0?.
Podwójna może być konieczna jak po pierwszej program się zacznie odinstalowywać z zachowaniem profilu poczty (wypróżni się folder w „Program Files” - za sprawką „updater.exe”) - jakieś wcześniejsze wydanie miało taki bug i na dwóch firmowych stanowiskach się on pojawił (objawia się to błędem braku jakiegoś pliku, który kiedyś wskazywał na uszkodzenie programu).
Wtedy druga instalacja uaktualnia oprogramowanie.
Do wydania 102.x najlepiej aktualizuj jak Moz://a dopuści go jako wolnego od błędów (za szybka instalacja nowości uszkodziła część skrzynek POP3/IMAP i potem to na szybko naprawiali - chyba nie wyszło im weryfikowanie poziomu bezpieczeństwa czegoś).
@krystian3w pobrałem instalatora Thunderbird do wersji 91.12.0 ale jest to od początku instalowanie Thunderbird. Czy jak dokończę instalację to czy nie utracę zapisanych w folderach e-maili oraz skonfigurowanych skrzynek @?.