Błąd przy kupnie przedmiotu na Steam


(Arasr3) #1

Witam, mam pewien problem, otóż gram sobie dla przyjemności w CS:GO i chciałem sobie kupić kilka skinów (wtajemniczeni wiedzą o co chodzi). Skoczyłem do sklepu, kupiłem PaySafeCard i doładowałem mój portfel Steam. Wszystko fajnie, jednak po wejściu do gry, kliknięciu kolejno Ekwipunek - Rynek - pewien przedmiot miałem zablokowaną opcję "Kup". A dobra, co mi tam, mam 15 euro a Mirror's Edge kosztuje tylko 5, kupię i sprawdzę. Wchodzę ponownie do gry i znów to samo, przycisk "Kup" zablokowany. Proszę o wszelką pomoc, w grach takich jak Team Fortress 2, DotA 2 również kupno jest zablokowane, dlatego mogą się tutaj wypowiadać wszyscy. :slight_smile:


(pawelqs) #2

Witam, musisz mieć odfajkowane " Akceptuję warunki..." czy coś takiego.


(Arasr3) #3

 

Kiedyś kupiłem jedną rzecz, teraz nie mogę kliknąć "Kup", więc warunków też nie mam jak zaakceptować. ;(


(Xemidra) #4

Moim zdaniem szukasz pomocy w złym miejscu. Napisz do supportu (pomocy technicznej) steama. Oni najlepiej będą wiedzieć o co chodzi.


(Arasr3) #5

 

Już napisałem, odpowiedzi nie dostałem. Wcześniej pisałem ticket około 10 dni temu - odpowiedzi nie ma. Chcę się Was spytać, bo od nich nie można się spodziewać odpowiedzi w stylu porad lecz samych linków, które i tak się nie przydają. ;/


(Xemidra) #6

Zakładam, że korzystałeś z tego: https://support.steampowered.com/newticket.php

 

Myślę, że pozostaje Ci czekać, bo nie ma innego sposobu kontaktu z pomocą techniczną STEAM.

Załóż konto (musi być oddzielne, twoje konto steam nie zadziała) w podanym przez mnie linku.

 

Z tego co wyczytałem na odpowiedź czeka się od 4-6 dni, zazwyczaj.


(Arasr3) #7

 

Właśnie z tego korzystałem, konto mam od ponad roku, gdyż wtedy musiałem się skontaktować pierwszy raz z supportem, na odpowiedź czekałem niecałą godzinkę. Teraz na jedną odpowiedź czekam 9 dni, odpowiedzi nie ma, zastanawiam się kiedy będzie odpowiedź do tego, gdyż o kasę chyba szybciej odpowiedzą (łatwy zarobek na przedmiotach).


(Xemidra) #8

Teraz aktualnie trwa po świąteczna wyprzedaż jeżeli się nie mylę więc ruch będzie na pewno znacznie większy. 

Musisz cierpliwie czekać, bo i tak nic więcej nie zrobisz.

 

Możesz ewentualnie napisać na forum STEAM i może jakiś inny użytkownik tej platformy miał podobny lub taki sam problem co ty.


(Arasr3) #9

 

Dzięki wielkie za podrzucenie pomysłu o napisaniu takiego czegoś na forum, mam tylko jedno pytanie - po polsku czy po angielsku? ;p


(_harry) #10

jak podliczysz ilu jest użytkowników Steam'a angielskojęzycznych i polskich - odpowiedź narzuca się sama... prawdopodobieństwo że ktoś ma taki problem jest większe po stronie używających "lingwidża"


(Cezwi) #11

To może być błąd lub BAN od Steam za nieprzestrzeganie regulaminu, wtedy automatycznie nie masz możliwości zakupu żadnej rzeczy na Steam. Jeżeli chcesz to sprawdzić to wejdź na swój profil i po prawej stronie powinno być napisane. Jeżeli nic nie masz to mogło by się wydawać że jest ok ale sprawdź jeszcze tu: http://banid.pl/kto (wpisz tam swój nick Steam). Podpowiem jeszcze że jeżeli czekasz z 2 tygodnie na odpowiedź to czas napisać jeszcze raz.


(Arasr3) #12

VAC, Banid i te inne czyste - w CS 1.6 przegrałem ponad 3000 godzin, ani razu nie pobrałem niedozwolnego oprogramowania, nie używałem czegoś takiego. Kar za nieprzestrzeganie regulaminu również nie dostałem. Jeżeli w tym tygodniu nie dostanę odpowiedzi zacznę po prostu do nich pisać codziennie, może to coś da. :slight_smile: Wczoraj tak popatrzyłem co jest napisane właśnie w powiadomieniu dlaczego nie mogę nic kupywać, zaraz wrzucę zdjęcie.

Edit: Jestem teraz na iPadzie, dlatego wrzucę link, który nie wiem czy będzie dało radę odpalić komuś, kto nie jest zarejestrowany w supporcie Steam itd.

https://support.steampowered.com/attachment_tickets.php?id=3315223

Edit2: Tutaj prawidłowe zdjęcie:

___________________________________________________________________________________________

Proszę zapoznać się z regulaminem, a szczególnie z fragmentem dotyczącym maksymalnych rozmiarów grafik wklejanych do posta.

Pozdrawiam,

Dimatheus


(Cezwi) #13

To idiotyczne ponieważ po poszperaniu na forach Steam ludzie piszą że nawet po zakupie gry komunikat i tak sie pojawia i problem się powtórzył dlatego lepiej nic nie kupuj i poczekaj na odpowiedź od Steam. Ps. Może jeszcze sprawdź czy możesz kupić jakieś przedmioty z innych gier nie tylko z CS:GO i wtedy zobacz. Jeżeli możesz inne kupić to oni mają problem nie Ty :/.


(Arasr3) #14

I tak już kupiłem Mirror's Edge, bo od dawna czekałem na promocję. Możesz mi powiedzieć jakie są gry z przedmiotami do kupienia i czy muszę je pobierać? No właśnie ja mam problem, bo ja nie mogę kupić. Gadałem z kolegą co ma 11 Steamów z grami - kupować może tylko na 2, również nie wie dlaczego. :<


(Cezwi) #15

Jak chcesz sprawdzić czy możesz kupić coś innego to pobierz Team Fortress 2, wejdź w rynek i kup na przykład skrzynkę mann co  bo kosztuje tylko 0.03 euro.


(Arasr3) #16

Dalej nie mogę :frowning:


(Cezwi) #17

To możesz tylko pisać i czekać na odpowiedź ale poszukaj jeszcze w google bo jak pisałeś że twój kolega na swoich kontach ma to samo i tylko na dwóch może kupować to na pewno ludzie gdzieś o tym piszą bo wychodzi na to że jest dużo takich przypadków.