Hasło i login są na pewno prawidłowe.Usuwałem i ponownie zakładałem konto w programie i nadal jest to samo.Czy problem z pocztą znajduje się po mojej stronie czy może to wina serwera poczty?
To wina serwera poczty. Gazeta często robi takie numery, czyli przekroczenie limitu jednocześnie zalogowanych użytkowników. Jeżeli nie jesteś zbyt przyzwyczajony do tego konta i zmiana adresu nie będzie jakimś wielkim utrudnieniem - lepiej poszukaj sobie inne darmowe konto email.
Czy w -> Narzędzia -> Konfiguracja kont -> Konfiguracja serwera -> Użytkownik: - masz wpisany cały e-mail? Wbudowany konfigurator (automatyczny) kont Thunderbirda jest pod tym względem niedopracowany (nie wiem jak w tej wersji ale w poprzednich wstawiał sam login co sprawiało problemy przy konfiguracji niektórych kont, podanie pełnego maila rozwiazywało problem). Co do poczty wychodzącej sprawdź także czy po klinknieciu na swoją nawę konta (Narzędzia -> Konfiguracja kont) w polu -> Serwer poczty wychodzacej (SMTP) masz wybrany prawidłowy serwer.