Błąd RunDLL podczas uruchamiana win 7


(Riczardvip) #1

Witam was wszystkich.

WYSTĄPIŁ PROBLEM PODCZAS URUCHAMIANIA PLIKU   C\Users\Rysiu\AppData\Local\Temp\CT3289075\plugins\TBVerifier.dll


(Atis) #2

Pobierz Farbar Recovery Scan Tool zgodney z wersja systemu 32-bit lub 64-bit

Uruchom FRST i kliknij Scan. Pokaż raport FRST i Addition.

Raporty umieść na http://wklej.org i podaj link.


(Chamlet) #3

Powyłączaj wszystkie programy z auto startu. Przeskanuj system, to prawdopodobnie jakiś syf.

 

http://greatis.com/blog/adware/tbverifier-dll.htm


(Riczardvip) #4

Dzięki za tak szybką odpowiedź.Poniżej to o co pytałeś

 

Addition - http://wklej.org/id/1209972/

 

FRST -   http://wklej.org/id/1209977/


(Atis) #5

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

HKCU\...\Run: [ConduitFloatingPlugin_cflheckfmhopnialghigdlggahiomebp] - "C:\Windows\SysWOW64\Rundll32.exe" "C:\Users\Rysiu\AppData\Local\Temp\CT3289075\plugins\TBVerifier.dll",RunConduitFloatingPlugin cflheckfmhopnialghigdlggahiomebp <===== ATTENTION
HKLM-x32\...\Run: [] - [x]
S3 MSICDSetup; \??\D:\CDriver64.sys [x]
S3 NTIOLib_1_0_C; \??\D:\NTIOLib_X64.sys [x]
C:\Users\Rysiu\AppData\Local\Conduit
C:\Program Files (x86)\Conduit
C:\Users\Rysiu\AppData\Local\CRE
C:\Users\Rysiu\AppData\Local\WhiteListing
C:\Users\Rysiu\AppData\Local\Temp\*.dll
C:\Users\Rysiu\AppData\Local\Temp\*.exe
C:\Users\Rysiu\AppData\Local\Temp\CT3289075
Task: {1A9BC2FC-17F1-40AC-9296-DDC976722D3D} - \Program aktualizacji online firmy Adobe. No Task File

Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.

Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.


(Riczardvip) #6

Tutaj nowy raport z FRST - http://wklej.org/id/1210004/


(Atis) #7

Plik fixlist musi być zapisany obok FRST czyli w tym samym folderze.


(Riczardvip) #8

o to co otrzymałem

Fix completed.The Fixlog.txt is saved in the same directory FRST is located. Click OK to see the log.

 

http://wklej.org/id/1210016/

 

nowy raport z FRST - http://wklej.org/id/1210022/


(Riczardvip) #9

 

Właśnie sprawdziłem przed momentem ponowne uruchomienie komputera i miło zostałem zaskoczony z braku tego nieszczęsnego komunikatu.

Teraz jest OK! Bardzo dziękuje za okazaną mi pomoc.


(Atis) #10

Skasuj folder C:\FRST.

Pobierz TFC - Temp File Cleaner Uruchom TFC i kliknij Start.

Dysk przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware

Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware PRO.


(Riczardvip) #11

Raz jeszcze dziękuje.Zrobiłem tak jak napisałeś i po przeskanowaniu programem dysku znalazł jeszcze kilka syfów które niezwłocznie usunąłem.Tak sobie myślę że skanowanie dysku będzie teraz rutyną przynajmniej raz w miesiącu. Wielkie dzięki :smiley: