Witam was wszystkich.
WYSTĄPIŁ PROBLEM PODCZAS URUCHAMIANIA PLIKU C\Users\Rysiu\AppData\Local\Temp\CT3289075\plugins\TBVerifier.dll
Witam was wszystkich.
WYSTĄPIŁ PROBLEM PODCZAS URUCHAMIANIA PLIKU C\Users\Rysiu\AppData\Local\Temp\CT3289075\plugins\TBVerifier.dll
Pobierz Farbar Recovery Scan Tool zgodney z wersja systemu 32-bit lub 64-bit
Uruchom FRST i kliknij Scan. Pokaż raport FRST i Addition.
Raporty umieść na http://wklej.org i podaj link.
Powyłączaj wszystkie programy z auto startu. Przeskanuj system, to prawdopodobnie jakiś syf.
Dzięki za tak szybką odpowiedź.Poniżej to o co pytałeś
Addition - http://wklej.org/id/1209972/
FRST - http://wklej.org/id/1209977/
Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :
HKCU\...\Run: [ConduitFloatingPlugin_cflheckfmhopnialghigdlggahiomebp] - "C:\Windows\SysWOW64\Rundll32.exe" "C:\Users\Rysiu\AppData\Local\Temp\CT3289075\plugins\TBVerifier.dll",RunConduitFloatingPlugin cflheckfmhopnialghigdlggahiomebp <===== ATTENTION
HKLM-x32\...\Run: [] - [x]
S3 MSICDSetup; \??\D:\CDriver64.sys [x]
S3 NTIOLib_1_0_C; \??\D:\NTIOLib_X64.sys [x]
C:\Users\Rysiu\AppData\Local\Conduit
C:\Program Files (x86)\Conduit
C:\Users\Rysiu\AppData\Local\CRE
C:\Users\Rysiu\AppData\Local\WhiteListing
C:\Users\Rysiu\AppData\Local\Temp\*.dll
C:\Users\Rysiu\AppData\Local\Temp\*.exe
C:\Users\Rysiu\AppData\Local\Temp\CT3289075
Task: {1A9BC2FC-17F1-40AC-9296-DDC976722D3D} - \Program aktualizacji online firmy Adobe. No Task File
Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.
Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.
Plik fixlist musi być zapisany obok FRST czyli w tym samym folderze.
o to co otrzymałem
Fix completed.The Fixlog.txt is saved in the same directory FRST is located. Click OK to see the log.
nowy raport z FRST - http://wklej.org/id/1210022/
Właśnie sprawdziłem przed momentem ponowne uruchomienie komputera i miło zostałem zaskoczony z braku tego nieszczęsnego komunikatu.
Teraz jest OK! Bardzo dziękuje za okazaną mi pomoc.
Skasuj folder C:\FRST.
Pobierz TFC - Temp File Cleaner Uruchom TFC i kliknij Start.
Dysk przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware
Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware PRO.
Raz jeszcze dziękuje.Zrobiłem tak jak napisałeś i po przeskanowaniu programem dysku znalazł jeszcze kilka syfów które niezwłocznie usunąłem.Tak sobie myślę że skanowanie dysku będzie teraz rutyną przynajmniej raz w miesiącu. Wielkie dzięki