Błąd ShellExecuteEx; code 1155

Witam mam problemy ze swoim komputerem. Wyskakuje mi co chwila okienko o nazwie “Błąd podczas wykonywania Błąd ShellExecuteEx; code 1155. Z określonym plikiem nie skojarzono dla tej operacji żadnej aplikacji.”

 

załączam swój log :

http://www.wklej.org/id/1581497/

http://www.wklej.org/id/1581498/

 

Prosiłbym o wskazówki proste, zwięzłe bo trochę zielony w tym jestem;(

Pobierz Farbar Recovery Scan Tool http://www.bleepingcomputer.com/download/farbar-recovery-scan-tool/ zgodny z wersją systemu 32-bit lub 64-bit.

Wykonany skan proszę…

 

http://www.wklej.org/id/1581514/

http://www.wklej.org/id/1581515/

Otwórz notatnik systemowy i wklej:

Task: {1C194FC2-B159-426E-B698-225B9D859482} - System32\Tasks\FacebookUpdateTaskUserS-1-5-21-3458897262-3999299967-1853637897-1000Core = C:\Users\Monika i Miłosz\AppData\Local\Facebook\Update\FacebookUpdate.exe [2014-12-03] (Facebook Inc.)
Task: {B847E66D-ED4C-4CF3-8B7F-5C12E14C4438} - System32\Tasks\FacebookUpdateTaskUserS-1-5-21-3458897262-3999299967-1853637897-1000UA = C:\Users\Monika i Miłosz\AppData\Local\Facebook\Update\FacebookUpdate.exe [2014-12-03] (Facebook Inc.)
Task: C:\Windows\Tasks\FacebookUpdateTaskUserS-1-5-21-3458897262-3999299967-1853637897-1000Core.job = C:\Users\Monika i MiBosz\AppData\Local\Facebook\Update\FacebookUpdate.exe
Task: C:\Windows\Tasks\FacebookUpdateTaskUserS-1-5-21-3458897262-3999299967-1853637897-1000UA.job = C:\Users\Monika i MiBosz\AppData\Local\Facebook\Update\FacebookUpdate.exe
Task: {DB402295-A434-4382-B9CB-CD9F71F7FE57} - System32\Tasks\DLL-Files.Com Fixer_MONTHLY = D:\Miłosz\Programy\Dll-Files.com Fixer\DLLFixer.exe
Task: C:\Windows\Tasks\DLL-Files.Com Fixer_MONTHLY.job = D:\MiBosz\Programy\Dll-Files.com Fixer\DLLFixer.exe
Task: C:\Windows\Tasks\DLL-Files.Com Fixer_Updates.job = D:\MiBosz\Programy\Dll-Files.com Fixer\DLLFixer.exe
HKLM\...\Run: [RtHDVCpl] = C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RAVCpl64.exe [13672152 2014-06-17] (Realtek Semiconductor)
HKLM-x32\...\Run: [GrooveMonitor] = C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe [30040 2009-02-26] (Microsoft Corporation)
HKLM-x32\...\Run: [LManager] = [X]
StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
SearchScopes: HKU\.DEFAULT - DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-19 - DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-20 - DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [dbhjdbfgekjfcfkkfjjmlmojhbllhbho] - https://chrome.google.com/webstore/detail/dbhjdbfgekjfcfkkfjjmlmojhbllhbho [Not Found]
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [dbhjdbfgekjfcfkkfjjmlmojhbllhbho] - https://chrome.google.com/webstore/detail/dbhjdbfgekjfcfkkfjjmlmojhbllhbho [Not Found]
S3 clwvd6; system32\DRIVERS\clwvd6.sys [X]
S3 MBAMSwissArmy; \\C:\Windows\system32\drivers\MBAMSwissArmy.sys [X]
EmptyTemp:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST w tym samym folderze.

Wykonałem tak jak napisałeś lecz nadal pojawia się komunikat:(   “Błąd podczas wykonywania Błąd ShellExecuteEx; code 1155. Z określonym plikiem nie skojarzono dla tej operacji żadnej aplikacji.”

Skasuj folder C:\FRST

 

Przeskanuj programem Malwarebytes Anti-Malware http://data-cdn.mbamupdates.com/v2/mbam/consumer/data/mbam-setup-2.0.4.1028.exe

Programem Malwarebytes Anti-Malware nic nie wykrył…

Użyj przywracania systemu.

Użłem tego przed napisaniem postu i też zadnego rozwiązania nie dało…

Poczytaj na temat przywracania wadliwych powiązań z plikami wykonawczymi: https://www.raymond.cc/blog/fix-or-restore-broken-exe-lnk-com-association-caused-by-virus/