Błąd typu STOP


(Mateusz2813) #1

Witam,

Przepraszam, że tu piszę, ale mam wrażenie, że ten błąd jest spowodowany jakimś oprogramowaniem.

Zacznę od początku...włącza się komputer...loguję się...włącza już się antywirus...włączył się i nagle wyskakuję "ekran śmierci". Proszę nie mówić, że to wina antywirusa, bo zmiana nie pomogła.

Oto potrzebne informacje:

BAD_POOL_CALLER

STOP: 0x000000C2(0x00000007, 0x00000CD4, 0x02040001, 0x8247A4B8)

To chyba wszystko. Co może wywoływać ten błąd? No i oczywiście jak sie go pozbyć :slight_smile:

Z góry dzięki za pomoc :wink:


(Lukaszm Zdw) #2

a masz możliwość wejścia w tryb awaryjny? naciskaj F8 po zniknięciu pierwszego ekranu podczas startu systemu.


(Seba86mu) #3

Przeczytaj ten artykuł i zastosuj się do porad zawartych w nim.

Wklej raport z programu Microsoft Debugging Tools (wszystko opisane jest w tym artykule).


(Mateusz2813) #4

lukaszm, chodzi o to, że wyskakuję to przy np. pierwszym uruchomieniu, a po restarcie już nie wyskakuję


(Janek Max) #5

Wymień zasilacz i powinno być po żłopcie.


(Mateusz2813) #6

Teraz mam nowy błąd:

PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA

STOP: 0x00000050 (jak będziecie chcieli kody z nawiasu to piszcie)

//Edycja

Problem rozwiązany: Jest zwykle spowodowany przez programy antywirusowe. Związany jest także z wieloma problemami z obsługą sieci wykorzystywującą protokół TCP/IP. To cytat z książki, gdzie znalazłem wyjaśnienie. Może się komuś przyda.