W chwilę po uruchomieniu jakiegokolwiek filmu albo nawet przed, pojawia się komunikat “Wystąpił błąd podczas uruchamiania odtwarzacza video” (w jęz. angielskim). Komunikat na białym polu z nadrukiem Vividas Player. Co zrobić?
Na tym forum na pewno (? :lol: ) Ci pomogą http://forum.allplayer.org/ - nie musisz się rejestrować.
kowladek , chyba ci chodzi o te filmy z sieci z Iplexa bo Vividas jest wtyczką iplexa służącą do odtwarzania filmów z ich bazy.
Przyczyn tego komunikatu może być kilka: np. próbujesz oglądać filmy będąc poza Polską lub korzystając z jakiegoś mechanizmu anonimizującego (proxy, tunelowanie itp.) używającego zagranicznego IP (iplex ogranicz swoją funkcjonalność tylko do obszaru Polski) albo możesz mieć jakieś błędy w instalacji Internet Explorera (silnik IE jest wykorzystywany przy filmach z iplexa).
Dziękuję za pomoc. Jestem początkującym użytkownikiem. Muszę skorzystać z pomocy osoby z doświadczeniem.
mam pytanko kiedyś uaktualniłem kodeki w ALL Player op zapłacie za kod oczywiście ale teraz nie działa mój kod (uetr7ggw).
czy te kody mają jakiś czas działania bo jeśli tak to w programie powinno być okienko z info do kiedy aktualizacja będzie działać,czy jednorazowo czy przez jaki okres czasu
W końcu aktualizuje kodeki po nowej instalacji all player i nie da rady ,i co znowu prawie 5 złoty mam zapłacić . jak to jest.
Tak, kod jest ważny miesiąc i blokuje się jak ktoś próbuje go użyć na kilku komputerach.
Informacja ta jest na stronach do których link jest na stronie pobierania kodu.
A info o tym że ważność kodu minęła lub że został zablokowany pojawia się w polu informacyjnym (pole jest widoczne jak się wejdzie w zaawansowane opcje pobierania).
Ale to chyba nie jest taki problem bo chyba nikt nie reinstaluje systemu częściej jak raz na kilka miesięcy ani nowe wersje kodeków nie pojawiają się w liveupdate zbyt często a te już pobrane nie tracą ważności.