Błąd Visty - Blue screen - nagłe zamknięcie systemu

Ostatnimi czasy prawie zawsze przy uruchamianiu komputera restartuje się on, po czym robi się ten nieszczęsny bluescreen, następnie uruchamia się ponownie. Czasem po tym raz jeszcze restartuje się. Kiedy już się całkiem włączy, pojawia się okienko o “niespodziewanym zamknięciu systemu windows”.

po czym podaje mi takie dane (z ostatniego restartu):

Podpis problemu:

Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen

Wersja systemu operacyjnego: 6.0.6002.2.2.0.768.3

Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

Dodatkowe informacje o problemie:

BCCode: c0000218

BCP1: 8F1023A0 (ta jedna linia zmienia się za każdym razem)

BCP2: 00000000

BCP3: 00000000

BCP4: 00000000

OS Version: 6_0_6002

Service Pack: 2_0

Product: 768_1

Pliki pomagające opisać problem:

C:\Windows\Minidump\Mini011110-01.dmp (cyfry się zmieniają, za każdym razem są inne, reszta bez zmian)

C:\Users\XXX\AppData\Local\Temp\WER-37284-0.sysdata.xml (cyfry się zmieniają, za każdym razem są inne, reszta bez zmian)

C:\Users\XXX\AppData\Local\Temp\WERB579.tmp.version.txt (cyfry się zmieniają, za każdym razem są inne, reszta bez zmian)

Trochę starałem się o tym poczytać w necie, i między innymi zainstalowałem nowe sterowniki do karty graficznej, co pomogło tylko na kilka dni :confused:

niestety nie jestem informatykiem i nie znam się na takich rzeczach, więc liczę, że może ktoś wie o co chodzi i mi pomoże :slight_smile:

Nie mogę teraz oddać komputera do serwisu bo jest mi potrzebny, dlatego dobrze by było jakby się dało obejść zabawę z serwisem. :slight_smile:

Te informacje niestety nie są przydatne do ustalenia przyczyny… Odnaleźć winowajcę błędu pomoże dopiero odczytanie pliku dmp przy pomocy narzędzia windbg z pakietu Microsoft Debugging Tools…

Download: http://msdl.microsoft.com/download/symb … .1.404.msi

Instrukcja oczytania plików dmp http://www.hotfix.pl/bluescreen-bsod-sz … mp-a17.htm

Ze względu na to, że zawartość tego pliku jest dość długa, wklej go na stronę www.wklej.org i w poście podaj tylko link…

Dziękuję bardzo za szybką odpowiedź :]

Niestety problemów ciąg dalszy :slight_smile:

Zainstalowałem ten program, robię tak jak w instrukcji, niestety przy tym jak chce wybrać któryś z plików DMP pojawiło mi się okienko: “Nie masz uprawnień do otwarcia tego pliku. Skontaktuj się z właścicielem albo z administratorem aby uzyskać odpowiednie uprawnienia”.

Ale przecież JA jestem administratorem, więc o co mu chodzi? O.o

Uruchom program z reki administraotra(PPM-uruchom plik jako administrator)

O dziękuję, już wszystko się otwiera i oto co jest w tym pliku DMP:

http://wklej.to/6l4g

Z tego co wyczytałem, może oznaczać ten błąd walnięty rejestr… Przykro mi,. ale niestety czeka Cię chyba format, bo z tego co się oreintuje nie ma sposobu na naprawę rejestru w viście…

Miałam podobną sytuację, tylko, że po tzw. "blue screen’’ komputer teoretycznie się uruchamia(pracuje dysk i wentylatory) jednak monitor pozostaje czarny tak jakby system nie mógł startnąć. Próbowałam zainstalować na nowo system(mam oryginalną Vistę) tylko, ż e w chwili gdy instalator ma uruchomic komputer ponownie on sie niby uruchamia ale jest ten sam efekt co przy włączaniu normalnym. Pilnie potrzebna pomoc! !!