Błąd w Office 2007! Komunikat podczas logowania

Podczas logowania się do systemu pod nazwa użytkownika mam komunikat :masz nieprzeczytaną 1 wiadomość. Używam Outlooka i tak naprawde nie mam żadnej nieprzeczytanej wiadomości. wszystkie nawet usunąłem. Nawet usunąłem i zainstalowałem ponownie Office i nic to nie pomogło. ten komunikat strasznie denerwuje. Co mam zrobić??

Outlooka aby poprawnie odbierał twoje wiadomości trzeba dobrze skonfigurować. Wiec jeszcze raz go skonfiguruj. Cos mniej wiecej na zasadzie usun wszystko co konfigurowałes za 1-wszym razem i jeszcze raz wpisz to samo za dugim razem jak bedziesz konfiurował i wszystko powinno być dobrze.

Napiszesz, jak zobaczysz.

A przy okazji popraw też tytuł tematu na konkretniejszy

od nowa skonfigurowałem outlooka i dalej nic. wciąż ten denerwujący komunikat.

Złączono Posta : 24.08.2007 (Pią) 20:52

po pewnym czasie komunikat zniknął.