Błąd w systemie 32 i zacinanie się komputera

Czasami komputer zacina mi się, wyłącza i pojawia się niebieski ekran z białymi napisami, że wystąpił błąd w oprogramowaniu Windows. Pisze tam tez że jeśli problem ten wystąpił po raz pierwszy to uruchomić komputer ponownie a jeżeli błąd będzie się powtarzał to trzeba coś naprawić w systemie.

Zawsze brałam uruchom ponownie.

Ostatnio wyskoczył mi czarny ekran i pisało ze nie można uruchomić systemu Windows. Więc zainstalowałam go z oryginalnej płyty (już dwa razy).

Błędy się powtarzają nadal i pisze że jest problem z system32

Nie znam się na kompach i potrzebuje pomocy (najlepiej krok po kroku) :slight_smile: z góry dzięki

Skoro reinstall systemu nie pomaga, to może być to problem natury sprzętowej. Najbardziej możliwą przyczyną moim zdaniem może być uszkodzona pamięć lub uszkodzone sektory na dysku (badblocks).

A próbowałaś zainstalować z innej płyty system?

Pokaż zakładkę Health z HD Tune, i przeskanuj pamięci memtestem/goldmemory.

Cześć.Na tym niebieskim ekranie masz kod błędu-po tym można dowiedzieć co szwankuje w systemie.

http://www.hotfix.pl/bledy-systemu-wind … od-a11.htm to lista błędów.

http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html ten program pomoże w znalezieniu problemu.

Ponownie zainstalowałaś system,a przed instalowaniem zrobiłaś formatowanie dysku C [np.instalatorem systemu].Czy może instalowałaś jeden na drugi.

Zarówno za pierwszym jak i za drugim instalowałam z tej samej płytki. Formata nie robiłam bo nie wiem jak:/ Po tym jak pierwszy raz wyskoczył mi ten niebieski ekran to przeskanowałam dyski Malwarebytes’ Anti-Malware.

Dodane 11.08.2011 (Cz) 18:54

Dzisiaj znowu pojawił mi się ten niebieski ekran i zapisałam ten błąd:

MACHINE_CHECK_EXCEPTION

Na tej stronie z błędami pisze to:

Nieodwracalny błąd sprzętowy. jednak błąd ten pojawia się na skutek przegrzania podzespołów.

Rozwiązanie:

-Przywrócić domyślne ustawienia w Biosie oraz wyłączyć wszelkie programy do podkręcania