Błąd z odinstalowaniem trialu Bitdefendera 2013


(Mario Milkow) #1

Jak wyżej.Skonczył mi się okres próbny,próbowałem odinstalowac Bitdefendera ale bez powodzenia.Próbowałem Revo Uninstalera-tez nic :frowning: pomozcie


(Atis) #2

BitDefender Uninstall Tool:

http://www.bitdefender.com/support/how- … r-333.html


(Mario Milkow) #3

Niestety,to również nie działa :frowning:


(Atis) #4

Użyj Uninstall Tool w trybie awaryjnym:

http://support2.kaspersky.com/pl/493#q1


(Mario Milkow) #5

Bitdefender odinstalowany,niestety nie mam teraz połączenia z internetem :frowning: choc w panelu sterowania pokazuje że polaczenie jest


(Atis) #6

W jaki sposób odinstalowałeś Bitdefender?

To połączenie wykorzystuje następujące składniki:

http://windows.microsoft.com/pl-pl/wind … p-settings

Sprawdź czy nie ma czegoś od Bitdefendera. Jeżeli będzie to odinstaluj.

Kliknij prawym na Mój Komputer -> Zarządzaj -> Menedżer urządzeń

Sprawdź sekcję Karty sieciowe

Pobierz i uruchom Autoruns

File -> Save… -> AutoRuns.arn

Plik AutoRuns.arn wyślij na serwer i podaj link:

http://sendfile.pl


(Mario Milkow) #7

Bitdefendera odinstalowalem w trybie awaryjnym przez Bitdefender unistaler.Po restarcie juz nie bylo polaczenia z netem.niestety nie moge przez to pobrac Autoruns.Help :frowning:


(Atis) #8

Skoro piszesz na forum to możesz również pobrać program na pendrive.

Poza tym miałeś coś sprawdzić w panelu sterowania.


(Mario Milkow) #9

ok,wlasnie pobralem na pendriva.Sorki :slight_smile: co do ustawien to wszystko jest IPv4 jest zaznaczone,IPv6 nie.


(Atis) #10

Sprawdź w menedżerze urządzeń Karty sieciowe.

Jeżeli będzie coś nietypowego to odinstaluj, a następnie zrestartuj komputer.

Kliknij prawym na Mój Komputer -> Zarządzaj -> Menedżer urządzeń

Sprawdź sekcję Karty sieciowe