Witam!
Mam problem z dyskiem zewnętrznym Seagate 320GB FreeAgent Desktop który zakupiłem przez neta!Dysk działał normalnie ,do czasu gdy pojawił sie błąd oznajmiony komunikatem: System Windows nie mógł zapisać wszytskich danych dla pliku J:$Mft .Dane zostały utracone. Powodem tego błędu mogła być awaria sprzętu komputerowego lub połączenia sieciowego.Spróbuj zapisać ten plik w innym miejscu.
Błąd pojawia się po jakimś czasie od podłącznia Dysku .Do czasu kiedy błąd sie nie pojawia mogę korzystać z jego zawartości ,po czym następuje błąd i wyświetla się wyżej wymieniony komunikat .Odłączałem zasilanie i kabel usb od dysku na jakis czas i podłączałem na nowo ,dysk znów zaczął chodzic, ale po czasie pojawia się błąd !
Dysk mam na gwarancji ,jednak nie chcę narazie wysyłac go do firmy w związku z utratą danych które są dla mnie istotne !
Prosze o pomoc !