Błedne doładowanie konta teleprzelewem. Co dalej? (PLUS)

Witam

Ostatnio kupiłem na allegro teleprzelew do plusa, ten co można załadować tylko raz na miesiąc maksymalnie 20zl. Niestety podałem zły numer. Została podana jedna więcej cyfra. Zamiast 9cio cyfrowego numeru podałem 10cio.(to jakiś zagraniczny numer - sprawdzalem) Sprzedawca napisał mi, że konto doładował. Napisałem mu, że podałem mu zły numer telefonu i czy da rade to jakoś odkręcić? On mi napisał, ze niestety nie da się nic zrobić.

Czy mówi prawdę czy ściemnia?

jeżeli ten zagraniczny numer działa i mu doładowałeś konto to już nic nie odkręcisz bo z ich strony usługa zadziałała tak jak należy to twoja wina

Pozdrawiam

JanekO

Wątpię aby dało się z tym coś zrobić. Kontaktuj się z BOK plusa, to jest jedyna możliwość aby coś się więcej dowiedzieć.

Przecież to numer obcego państwa, wiec doładowanie nie działa na takich numerach. A co do numeru to włącza się tam tylko poczta głosowa.

Więc kontaktuj się z BOK Plusa, my nie mamy żadnej możliwości aby Ci pomóc.

Mi się też raz coś takiego przydarzyło i nic nie mogłem zrobić żeby to naprawić… Przepadło… Teraz sprawdzam pięć razy zanim wpisze :smiley: