Błędne funkcjonowanie myszki na nowej podkładce

Witam,

ten problem jest dziwny… Otóż kupiłem sobie nową podkładkę pod mysz ale coś chyba jest nie tak z nią - mysz nie chodzi na niej jak należy. Często nawet stoi w miejscu jak przesuwam po podkładce…

Na starej podkładce wszystko śmiga wzorowo…

Czy to wina podkładki czy można jakoś w komputerze ustawić np. czułość lasera (nie znam się na tym)?

Hej,

A gdy nie używasz myszki na podkładce, to działa prawidłowo?

Przeniesione z działu Problemy z oprogramowaniem.

Pozdrawiam,

Dimatheus

Może podaj jeszcze co ta za gryzoń.

Miałem podobne kwiatki z Logitech M705, testowałem na kilkunastu podkładkach, na szmaciance lagowała, na sztywnej chodzi bez zarzutu. Na stole bez problemu, w końcu kupiłem jakiegoś sztywnego Revolteca i śmiga bez problemu :slight_smile:

Bez podkładki działa prawidłowo.

Nie wiem jak sprawdzić nazwę, jak wchodzę w panelu sterowania to pisze: Mysz Microsoft PS/2.

Hej,

Widocznie podkładka wykonana jest z materiału, który pochłania światło z układu optycznego i stąd jej błędne działanie. Niewiele więc z tym zrobisz - co najwyżej zostaje Ci wymiana podkładki na inną.

A pod myszką nie ma naklejki z nazwą i modelem?

Pozdrawiam,

DImatheus

Kurde, a zależało mi na tej podkładce…

Masz rację. Podkładka to OPTO 315 firmy A4TECH.

Hej,

Mysz sprzed kilku lat, więc i sensor optyczny klasyczny, a to oznacza, że przy niektórych powierzchniach będzie zachowywał się niestabilnie. By móc korzystać z myszy na niemal wszystkich powierzchniach - w tym na szklanych - wypadałoby się zaopatrzyć w mysz z sensorem laserowym. :wink:

Pozdrawiam,

Dimatheus

Powolutku tak jakby ta podkładka się dostosowywała, ale to złudzenie chyba jest. Jeśli nic się nie zmieni to będę musiał zrobić tak, jak mi radzisz :slight_smile:

Dziękuję za pomoc, można zamknąć temat :slight_smile:

Hej,