Błędny klucz Uplay

Kupiłem grę na Allegro Tom Clancy’s H.A.W.X. 2 (wersja pudełkowa) zdrapałem zdrapkę,wpisywałem kod wiele razy (kod dla Uplay jest błędny) Wiem,że kod wpisuje poprawnie.Czy ktoś miał podobną sytuację ??

Jeśli dalej wyskakuje Ci ten błąd/problem skontaktuj się ze sprzedającym.

lub skontaktuj się z pomocą techniczną UBI (jeśli wszystko było oryginalnie zapakowane) prześlij dowód zakupu oraz zdrapkę z kluczem :stuck_out_tongue:

Z sprzedającym,nie mam co się kontaktować.Gdyż gra była oryginalnie zapakowana,więc to nie jest jego wina.Napisze do UBI zobacze,co mi odpowiedzą.

PS.Tak jak myślałem Uplay najgorsza platforma.

Najgorsza, bo masz problem z grą… przetestuj potem mów… Mam dwie gry na Uplay i trochę na nim siedzę… rzeczywiście najgorsza xD

No to zobaczmy cudowność Uplay wpisuje błędny klucz do gry,to blokuje mi konto.Tego żadna inna platforma nie robi zaczynając od Desury a kończąc na Steam.To ja tobie napiszę mam gry na każdej platformie na Uplay mam 5 czy 6 gier,więc już trochę przetestowałem Uplay.

Ps.No i mamy kwiatek zabezpieczeń Uplay http://www.cdaction.pl/news-33460/uplay … zione.html

Oj na Steam czy Origin też są częste kradzieże więc jarać sie nie ma czym, A fakt iż otrzymałeś nowy - aczkolwiek, zużyty klucz to nie koniec świata. Żyjąc w dobie oszustw i przekrętów internetowych, takie rzeczy się zdarzają. Masz problem z kluczem ? Pisz do obsługi technicznej - podaj dowód zakupu wraz ze skanem klucza i swoimi namiarami na konto Ubi.

PS: “.Tego żadna inna platforma nie robi zaczynając od Desury a kończąc na Steam” Jak w Steam wpiszesz błędny klucz to też Ci go nie zaakceptuje, więc w czym problem :twisted:

A fakt że Ubi czasami ma większe problemy z zabezpieczeniem i często chwyta się brzytwy to inna sprawa, ale chyba ludziom się to podoba skoro tak dużo ludzi kupuje ich produkty, prawda ? :smiley:

To nie nowy aczkolwiek zużyty klucz,bo ten klucz jest błędny jeśli byłby zużyty to zapewne otrzymałbym informację np.twój klucz już był aktywowany.Jak w Uplay wpiszę zły kod do aktywacji gry,to mam blokadę CAŁEGO KONTA Z WSZYSTKIMI GRAMI teraz rozumiesz ?? Nie porównuj platformy Uplay do produktu.

@galy1 i LonngerM

Nie ma co się kłócić, która platforma jest najgorsza, to nie jest tematem problemu.

@galy1

Zrób jak radzono napisz do supportu Ubi i poczekaj na ich odpowiedź.

Cytuj cały fragment a nie połowę ;p Koledze chodziło, że jak wpisze zły kod to od razu konto jest blokowane a nie, że kod jest nie akceptowany :slight_smile:

Dodane 16.07.2013 (Wt) 22:09

Nie ma co się stresować. Bierzmy wszystko na spokojnie.

Masz rację Samurai - Przepraszam.