Zmieniałem URL produktów i kategorii na bardziej przyjazne i teraz w Search Console pojawiło mi się około 200 błędów 404. Z okazji, że działam na wersji abonamentowej Shopera, to nie mam dostępu do pliku .htaccess, w którym mógłbym zrobić przekierowania.
Zostawić te błędy czy wykluczać adresy URL w SC?
To poproś administrację/support serwera, aby zmodyfikowała plik .htaccess według twoich wytycznych. Jeżeli tego nie zrobią w tak podstawowym zakresie to hosting jest g**** warty i należy go zmienić.
To nie jest hosting i nawet gdyby był to jeśli jest bez administracji to zmiana nawet takiej pierdoły to ich dobra wola - przykro mi ale takie są fakty, niestety wiele osób kupuje hosting bez administracji za 5zł/mc i oczekuje jeszcze pomocy administracyjnej. No niestety, ale tak to nie działa bo nie ma sensu ekonomicznego.
To jest usługa softwarowa i być może w ogóle nie będzie możliwości tego zrobić - może w wyższym pakiecie, ale nie wiem nie znam oferty bo od takich tworów trzymam się z daleka.
W shoper saas masz dostep do htaccess obile dobrze pamietam, poszukaj w panelu, zastanawia mnie jakie bylo uzasadnienie tej decyzji bo konsekwencje beda tragiczne…
Spytaj BOK czy jak im zrobisz listę to Ci to wrzucą do .htaccess - na innym SaaSie bez problemu mi to ogarnęli…
https://smartbees.pl/blog/jak-wykryc-i-naprawic-blad-404
Dlatego sam mam sklep na innej platformie.