Błędy CRC na routerze

Siemka, od dłuższego czasu mam taki problem z internetem, że lubi zamulać, w różnych godzinach, ale w “dni szkolne” działa do 14 dobrze. Dzwoniłem do “obsługi” przyjechał jakiś debli (inaczej nie mogę tego opisać), mówię mu żeby kable sprawdził, bo z komputerem i routerem wszystko OK, to on na to - “toć to router za stary”. Jak profesjonalista próbował wejść na speedtesta (xd). Jeszcze dodam, że jak sprawdzał tym swoim urządzeniem to mówi, że wszystko u nich z połączeniem w porządku (może dlatego, że jakby przyjechał o 15-16 to by zobaczył jak wszystko jest OK…).

Myślę, że problem jest właśnie z kablami - tylko nie wiem gdzie. Byłem u kolegi sprawdziłem swój router i błędów CRC nie było 0/0 gdzie u mnie co odświeżenie nawet 250 wywala. Tak samo sprawdziłem kabel swój (RJ45 Komputer-router) - więc problemu nie ma w komputerze, ani w routerze. Połączenie jest przez ADSL. Macie jakieś porady jak to sprawdzić, bo testerem to tak cienko. Tutaj taki mały schemat :wink:

Dodam jeszcze, że tą puszkę rozebrałem, bo już nie miałem siły do tego - ale i tak to nic nie zmieniło

Problem leży po stronie dostawcy - zapewne ma dużo ludzi wpiętych w jeden węzeł i gdy jest ich więcej w sieci, to sieć nie wyrabia. Powiedz mu, w czym problem. Jeśli nie znajdzie rozwiązania, to poszukaj innego dostawcy.

Chyba mi się udało to naprawić… Okazało się, że winowajca jest… moje łóżko. Jako iż kabel idzie koło mojego łóżka i nie jest w żadnym korytku to noga przyciskała kabel i był on jak naleśnik - “rozgniotłem go” i błędów nie ma - tylko teraz mnie denerwują wciąż serwisanci-półgówcy bo nic nie umieją - nawet się nie zapytał co i jak, przecież widzi, że jestem bardziej zaawansowanym użytkownikiem niż jakiś zwykły janusz a on wciąz mówi, że wina routera…