Błędy otwarcia

Wysypały mi się Windows XP Prof SP2, ratowałem wg wskazań Komputerświat-a (z wykorzystaniem części rejestru z Repair), po czym uruchomiłem kopię rejestru sprzed 2 czy 3 miesięcy (przywracanie mi wyłączyli).

Wiele wpisów w Start>Wszystkie programy ujawnia się jako “puste”. A na dodatek wyskakują mi trzy okienka, z takimi oto zapisami:

InCD 

Nie można załadować API aplikacji InCD. OK


cli.exe-.NET Framework Initialization Error                                 

Please set registry key HKLM\Software\Microsoft\.NETFramework\InstallRoot to point

to the .NET Framework install location. OK


Action Manager

Program has not been installed successfully and unable to find the necessary registries. OK

Jestem zielony, potrafię - jak szympans - odtwarzać bardzo dokładnie opisane instrukcje. O takowe teraz proszę, jeśli łaska.

Janusz

Nie wiem czy dobrze ci powiem, ale:

Zainstaluj na nowo Programy:

InCD, Net Framework i Action Manager

Powinno pomóc. :?

Ja bym przeciścił Rejestr

Dzięki. Ale:

  1. CZy InCD można usuwać i instalować osobno, czy tylko w komplecie jako Nero 7 Czy do usuwania InCD oraz Nero konieczne są specjalne programy ze stron producenta Nero ?

  2. Co to jest Net Framework, skąd wziąć ten program, jak odinstalować to co jest na kompie i gdzie go zainstalować ponownie?

  3. Action Manager kojarzy mi się ze skanerem (mam Plustek OpticPro UT12). Czy szukać tego w sterownikach skanera czy w jakims oprogramowaniu, z którego skaner korzysta?

A GENERALNIE: czy ponowna instalacja to ZAWSZE odinstalowanie tego co jest (z czyszczeniem rejestru) i instalowanie jakby pierwszy raz, czy też można po prostu instalować program na zainstalowany program ? Nie pogryzą się ?

Janusz

Złączono Posta : 20.02.2006 (Pon) 23:18

Czy tak: zrobić kopię rejestru, uruchomić regedit i ręcznie czyścić ? Ale co usuwać ? JAkie wpisy ? A może czyścić jakimś narzędziem. Widzę w spisie zainstalowanych programów: jv16, Odkurzacz 10 i Super Utilities. Który i jak użyć ?