Błędy tekstur w crysisie

Czy takie tekstury na very high w Crysisie to nie błąd? http://teksturycrisis1.patrz.pl

Zrób screen pokazujący więcej. Takie tekstury zazwyczaj ładowane są dla dalszych odległości w grze. Sprawdź czy dobrze zmodyfikowałeś sys_spec_ObjectDetail, ewentualnie sys_spec_Texture.

no to było dosyć daleko, ale ok. zrobie nowy screen; te pliki o których mówisz to modyfikowałem tak: na początku są napisane ustawienia dla very high [4] , kopiowałem je, i wklejałem w miejsce high [3]. W opcjach w grze połowe rzeczy mam jako high, a połowe jako własne ustawienia. Może mi podasz jak to trzeba zrobić? Bo szukałem w necie, ale tam jest to niejasno opisane. Aha, dodam że mam DX10 dla XP, ostatnia wersja (LV).

Dodane 25.03.2009 (Śr) 17:19

http://uregfyregyregfow.patrz.pl

http://rdgbybyefhgy.patrz.pl

http://blablalalughy.patrz.pl

http://wrfesrhbgrxgbvesg.patrz.pl

http://ggrhgrdgdrg.patrz.pl

nie patrz na adresy, pisałem co popadnie :wink:

Trochę mi się to ładowało. Zapisuj w jpg następnym razem. Raczej wszystko gra.

Ogólnie zabiegi z DX 10 na XP uważam za bezcelowe tym bardziej że są potem dość duże problemy . Było już wiele tematów na temat aktywowania Detali na Very High pod XP radzę poszukać.

A w Warhead jest lepsza grafa i mniej bugów niż w “normalnym” Crysis’ie? Grałeś może?

Nie, nie grałem. Co do postu Edge’a. Ma poniekąd rację. Mi te ustawienia ładowały się na DX9 i wyglądało to jak na Twoich screenach.

A ja podałem najłatwiejszy sposób. Działa. Być może DX9 nie obsługuje niektórych efektów następcy, ale poprawa, i to znaczna, jest.

Heh, ja tylko czekam na Windows 7 i DX11 :smiley: I pewnie też bedzie takie gadanie, no ale cóż zrobić, technika idzie do przodu.