Błędy w aplikacji ipluschecker.exe

Witam :slight_smile:

od miesiąca mam nowy modem iPlusa i problemy z tą aplikacją. Poza tym zaraz po włączeniu komputera pojawia się info :“wystąpił błąd w aplikacji ipluschecker.exe i zostaje ona zamknięta” po czym mogę rozwinąć zapis błędów. :o Rozmawiałam z działem pomocy technicznej Plus-a i to ich nie niepokoi, podobno to nie ma znaczenia.Mam problemy z łączeniem się przez modem, często muszę korzystać z poł. telefonicznego, które mam pod ich nadzorem ustawione oraz z samym programem.

Chcąc obejrzeć wydajność w" narzędziach administracyjnych" taki komunikat pojawia się w odniesieniu aplikacji Microsoft Management Console. #-o

Mam KIS , scan na bieżąco.

Chociaż jestem zielona czuję, że nadszedł czas, by stawić czoło wezwaniu :frowning:

Możesz jaśniej?

Zimą coraz częściej następowało zawieszanie się i rozłączanie połączenia z siecią, długie wczytywanie stron. Często raportowano o błędzie iPlusManager.exe.Mimo ,że widoczne było połączenie-nie można było znaleźć serwerów stron www.Bywało też, że połączenie było widoczne ale strony się nie wczytywały lub nie widziana była karta SIM.Rozmawiałam z Plus-em ale sugerowali uszkodzenie modemu - miał 3 lata (Huawei E220) Jeszcze miesiąc jakoś się pomęczyłam i z nową umową wzięłam nowy modem (Huawei 173).Problemy nie zniknęły a się pogłębiły. #-o Poprzednią aplikację odinstalowałam.Wczytałam nową.W kontrolach aplikacji KIS nie widziałam iPlusa, sterownik widoczny był jako “nieznany” ale akceptowany ze wzgl. na znaną firmę.Często połączenie jest widoczne (“połączono :IPlus 3G”)ale nie wczytują się strony. Pojawiały się info, że "wystąpił błąd w aplikacji iplus Checker.exe i zostaje ona zamknięta"z zapisem błędów.Zadzwoniłam do pomocy techn. Plusa i żeby nie być bez poł. z siecią ( bo to bywa jak w totolotku) odinstalowałam aplikację, na nowo wczytałam i miałam skonfigurowane poł. telefoniczne przez APN-CSD.Teraz bywa, że nadal mam niby połączenie 3G ale nie wczytuje stron,łączę się telef. ale po 20 min. Windows rozłącza i zamyka aplikację z powodu nie używania jej przez 20 minut.Bywa, że aplikacja jest nie aktywna ( nie mogę jej otworzyć ani ją zamknąć klikając w pasku na dole). No i ta codzienna info, że “iPlusChecker.exe” ma błąd i zostaje ona zamknięta.Nie sądzę, by taki stan był OK i mimo, że mogę łączyć się telefonicznie ta sytuacja nie daje mi spokoju . :o

Spróbuj tego: http://www.sklepy.ehost.pl/tutorial1/tutorial_top_netinfo_ras.htm , żeby wyeliminować, bądź potwierdzić wadliwe działanie iplus managera.

Hmmmm…to chyba jest program do konfigurowania i wybierania połączeń z siecią :expressionless: ?

Ja mam połączenie albo przez modem (Menager IPLUS) albo APN a ponieważ problem zaczął się przy poprzednim modemie to bardziej przychylam się do błędów w aplikacji lub karcie SIM.Może jakaś modyfikacja plików exe przez Inwadera czy riskware ? Przewinęły mi się kiedyś … #-o

Chyba się nie rozumiemy. Proponuję zainstalować ten program, i używać go zamiast iplusmanagera, do łączenia się z internetem przez modem. Masz dwa modemy i osobiście wątpię żeby obydwa były zepsute, choć jest to możliwe. Kartę sim możesz wymienić ale jeśli okaże się że jest sprawna będziesz musiała zapłacić za wymianę. Problem jest złożony, zwłaszcza że i robaki kiedyś były.

http://support.kaspersky.com/pl/viruses/rescuedisk. To na robaki, i od tego zacznij. A potem topnetinfo.

OK, dzięki :smiley: Pobiorę, sprawdzę.Ja też podobnie myślę… :slight_smile: Może to w jakiś sposób rozwiąże problem…

Daj znać jak poszło.