Błędy w aplikacji ipluschecker.exe

Witam :slight_smile:

od miesiąca mam nowy modem iPlusa i problemy z tą aplikacją. Poza tym zaraz po włączeniu komputera pojawia się info :“wystąpił błąd w aplikacji ipluschecker.exe i zostaje ona zamknięta” po czym mogę rozwinąć zapis błędów. :o Rozmawiałam z działem pomocy technicznej Plus-a i to ich nie niepokoi, podobno to nie ma znaczenia.Mam problemy z łączeniem się przez modem, często muszę korzystać z poł. telefonicznego, które mam pod ich nadzorem ustawione oraz z samym programem.

Chcąc obejrzeć wydajność w" narzędziach administracyjnych" taki komunikat pojawia się w odniesieniu aplikacji Microsoft Management Console. #-o

Mam KIS , scan na bieżąco.

Chociaż jestem zielona czuję, że nadszedł czas, by stawić czoło wezwaniu :frowning:

Możesz jaśniej?