Blender 2.64 nie renderuje tekstur

Witam,

z każdym blenderem miałem tak samo :frowning:

nie renderuje tekstur jak zrobić by je renderował :?:

Dodane 07.10.2012 (N) 16:22

Na zwykłym silniku graficznym nie renderuje tekstur a jak daje render OpenGL animation to wszystko działa dlaczego tak się dzieje?

W zwykłym trybie program do grafiki 3D (nie tylko Blender) rysuje tylko siatki obiektów,dopiero odpowiedni tryb włącza renderowanie i wyświetlanie tekstur,poeksperymentuj z ustawieniami edit mode i materials

Czyli najpierw muszę wyrenderować siatki a później dać opengl rendering żeby dodało tekstury?

Moje rozumowanie :cry:

Siatki są domyślnie w edycji,aby dokładnie było widać operacje na obiektach,jak one na siebie nachodzą,itd.,konieczne,jeśli chcesz zgrupować obiekty,dokładnie zdeformować,obciąć,itd.,tekstury pokazuje tylko w trybie OpenGL,bo przy edycji zabierałyby moc obliczeniową.

Renderuje ale tylko tekstury mapowane w trybie UV lub z płaską projekcją (generated->flat).

Żeby nie było problemów przełącz viewport w tryb glsl, wybierz textured na ikonce z białą kulką, naciśnij n i poszukaj zakładki display, rozwiń ją i zamiast multitexture wybierz glsl.

ZNALAZŁEM!

http://www.youtube.com/user/SMOKMAT?feature=watch on ma wszystko opisane :smiley:

YouTube się przydaje :slight_smile:

Dodane 08.10.2012 (Pn) 19:23

Temat do zamknięcia :slight_smile: