Blokada dla dziecka


(Poccnr) #1

Witam!

Chciałam się dowiedzieć jak wł. blokadę, dzięki której po wł. komutera dziecko nie będzie miało możliwości klikania/usówania/pisania w komuterze?

Chodzi mi o to,aby po włączeniu komutera wyskakiwał jakiś panel, który trzeba nacisnąć aby móc otworzyć zasoby komutera.

Nie wiem czy wyraziłam się jasno,ale proszę o pomoc :slight_smile:

Pozdrawiam i dziękuję

:slight_smile:

S.Pokrzywa.


(Łukasz14) #2

StaraPokrzywa , hmm bloakada? Ile dziexko ma lat? Może odłącz klawiature :lol:


(Kolmar) #3

Instalujesz program Windows SteadyState, tworzysz dla danego usera konto, ustawiasz ograniczenia (w tym m.in. hasło :smiley: ).


(Poccnr) #4

Proszę sobie wyobrazić że mały ma 2 latka a już umie kompa włączyć i sobie robić tu różne lawiracje :confused:

Dziękuję za pomoc-spróbuję!

pozdr. :slight_smile:


(Agatonster) #5

StaraPokrzywa ,

Poczytaj - Konkretne tematy... ze zwróceniem szczególnej uwagi na pierwszy post.

Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. TEMAT POMOCNY

W celu dokonania zaleconej korekty - proszę użyć przycisku ac7a4cd89050aa6e.gifprzy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.


(Łukasz14) #6

StaraPokrzywa , hmm to raczej można wyciagnąć kabeek od myszki i klawiatury, raczej się nie połapie o co chodzi :wink:


(Lukaszeknoszczyk14) #7

może np. opiekun dziecka w internecie(płatne), cenzor (też komercyjny) lub............beniamin ze strony ministerstwa edukacji za FREE


(Binio21) #8

Albo załóż hasło na konto użytkownika lub na Bios. :slight_smile:


(Jjoasz) #9

chyba nikt idei nie zlapal... :slight_smile:

dzieciak zapewne do klawiszy sie dorywa w chwili nieuwagi wlasciciela - mam dokladnie taki sam problem, wiec w moim przypadku laptop zostal poswiecony

w/w - najlepiej jakas stara klawiature podlozyc, niech klika z rodzicem i sie oswaja z technologia

:smiley:


(Dawiddek55) #10

kup mu jakiś stary komputer za np.200zł i niech się dziecko bawi na nim niech klika,pisze i robi co zechce.Potemnauczyc że nie wolno dotykać nowego kompa.


(Magdalena1999) #11

Już niedawno zachwalałam na forum wygaszacz "Don't Touch My Computer" - tym razem lepsza będzie

wersja 2 - który trzeba wiedzieć, jak się wyłącza. Dwulatek nie przeczyta napisanej po angielsku wskazówki, a jest szansa, że się zapatrzy i zapomni. Chociaż pomysł, żeby dać mu "własną" klawiaturę też wydaje mi sie wart rozważenia.


(Kolmar) #12

Tak, tylko w tak młodym wieku to głupota ze strony rodzica jak pozwala siedzieć dziecku przy kompie. Jest to okres w którym dziecko najszybciej się rozwija, a jakiekolwiek zakłócenia mogą negatywnie wpłynąć na przyszłość i mam tu głównie na myśli różnego typu choroby oczu. Niesłyszałeś ile małych dzieci chodzi do okulisty. W wychowanie czyjegoś dziecka nie będe się mieszał ale swoje zdanie przedstawiam.


(Binio21) #13

A nie można po prostu zabronić siedzenia przed kompem ?? W tym wieku będzie on walił pięściami w klawiaturę a nie ma niej pisał. I po co ma siedzieć przed kompem ?? :slight_smile:


(Dawiddek55) #14

ATI , no wiadomo że nie będzie pisał ale powoli się uczył techniki komputera, a na odpowiedź rokko , :ja napisze tak:niech dziecko przy kompie siedzi góra 1h dziennie a zapewne nic sie z oczami nie stanie.