Bloodhound.Exploit.6 w dziale Bezpieczeństwo


(squeet) #1

Jako iż dotarły do mnie głosy, że w momencie surfowania po dziale Bezpieczeństwo i logi HijackThis , szczególnie (do tej pory tylko) w tematach o logach, u niektórych userów skanery AV po wejściu w taki temat wskazują zarażenie komputera wirusem Bloodhound.Exploit.6...

Chciałem powiedzieć, że broń Boże forum nie rozsiewa wirusów :? Takie rzeczy biorą się z analizy heurystycznej skanerów. A to do poczytania:

Jest to przykład, ponieważ temat dotyczył takiego alertu akurat właśnie tam... A wiadomo, logi to logi - AV łyka nazwę i bam...

Nie tyczy to oczywiście tylko Nortona...

Działanie? Jeśli drażni nas alert - kasujemy zawartość offline przeglądarki... Lecz - podczas przeglądania sieci, strona przy ponownych odiwedzinach znów zapiszę się nam na dysku i skaner AV może odczytać jej elementy ponownie jako "potencjalnie groźne"...


(Gutek) #2

Pewnie że olać, po to na SE to napisaliśmy, a dokałdniej Pica :smiley:


(Nowy10) #3

a prosciej co to znaczy?


(sdar) #4

W IE będzie to:

Narzędzia ->Opcje internetowe->Zakładka "Ogólne"->Kasuj Pliki

Klikamy OK z zaznaczonym okienkiem "Usuń całą zawartość offline"

Sdar


(Monczkin) #5

w FF

narzędzia --> opcje --> prywatność -->


(Nowy10) #6

zobilem tak, ale nadal mi wyskakuje alert :frowning:


(squeet) #7

To przeczytaj notatkę wyżej - a szczególnie pierwsze słowo...

To jest heurystyczny alarm - nic się nie dzieje złego


(Nowy10) #8

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=40991

ten mi juz nie wyskakuje, a od niego zaczelo sie wszystko

ale ten wyskakuje alert nortona

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=40991

pozdrawiam


(squeet) #9

Ostatni raz powiadam - olej 8)


(Nowy10) #10

pliki cookies tez usunac?

Złączono Posta : 02.09.2005 (Pią) 11:57

olalem to tylko pragne poszerzyc swa wiedze i zasiegnac rady fachowcow :wink:


(squeet) #11

To jest tak - wykasujesz pliki, ale przy ponownych odwiedzinach ona znów zapisze się na HDD, a skaner może ją również ponownie rozpoznać jako "złą"...


(Nowy10) #12

czyli syzyfowa praca :frowning:

Złączono Posta : 02.09.2005 (Pią) 12:04

moze napisac do nortona?


(squeet) #13

Więc po prostu nie należy się tym przypadkiem przejmować :spoko:


(Monczkin) #14

nowy10 to jest ogłoszenie, a nie temat do konwersjacji. Koledzy podali przyczynę tego zjawiska i jakie niesie to ze sobą zagrożenia.

Jeśli masz problem to załóż temat, choć nie widzę sensu tego robić.

Zamykam