mymaney
(Maney691)
#1
Witam!
Mam problem z połączeniem blue connect, a mianowicie po podłączeniu modemu i kliknięciu ikony BC wyskakuje mi błąd taki jak na fotce w linku poniżej:
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? … 205513059d
Po kliknięciu OK wyskakuje jeszcze raz i po kolejnym OK wszystko się dobrze już ładuje.
Wklejam loga z Hijackthis :
http://www.wklejto.pl/17827
huber2t
(huber2t)
#2
fix w hijackthis
Podaj log z Combofix
Logi dajesz na http://wklej.eu lub na http://wklej.org a w poście dajesz tylko link
mymaney
(Maney691)
#3
huber2t
(huber2t)
#4
otwórz notatnik i wklej
Z menu Notatnika -> Plik -> Zapisz jako -> Zmień rozszerzenie z .txt na wszystkie pliki -> zapisz pod nazwą Fix.reg
Uruchom ten plik, uruchom ponownie komputer
usuń ręcznie folder C: \Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.
Przeczyść komputer Ccleanerem
Wykonaj optymalizację autostartu
Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja
Przeskanuj obszar całego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html Daj raport z niego na forum
lub
Dr.WEB CureIt!
mymaney
(Maney691)
#5
Dzięki wielkie!
Przyczyna okazała się bardziej prosta niż myślałem… ktoś zaznaczył przy ikonie BC “uruchom ten program w trybie zgodności Windows 95” :oops:
Tak to jest z laptopem służbowym 
Ale z syfku wyczyszczony przynajmniej 
Temat do zamknięcia.