Blue screen 0x0000007B

Witam. To jest mój pierwszy wątek, więc proszę o wyrozumiałość.

Każda próba deinstalacji Acronisa true image 9(poza tym komputer uruchamia się normalnie) z mojego laptopa wyposażonego w Viste, kończy się restartem i BSOD wraz z kodami błędów: 0x0000007B, 0x80399BB0, 0xC0000034, 0x00000000. Może jest to związane z tym że,na jednej z partycji jest też Linux. Szukałem rozwiązania w sieci i nic co by pomogło nie znalazłem. Podobno problem dotyczy braku dostępu do dysku. Proszę o pomoc.

Dane o komputerze:

Nazwa systemu operacyjnego Microsoft® Windows Vista™ Home Premium

Wersja 6.0.6001 Service Pack 1 Kompilacja 6001

Producent systemu operacyjnego Microsoft Corporation

Producent systemu Hewlett-Packard

Model systemu HP Pavilion dv6500 Notebook PC

Typ systemu X86-based PC

Procesor Intel® Core2 Duo CPU T7250 @ 2.00GHz, 2001 MHz, Rdzenie: 2, Procesory logiczne: 2

Wersja/data systemu BIOS Hewlett-Packard F.22, 2007-08-17

Wersja SMBIOS 2.4

Katalog systemu Windows C:\Windows

Katalog systemowy C:\Windows\system32

Urządzenie rozruchowe \Device\HarddiskVolume1

Ustawienia regionalne Polska

Warstwa abstrakcji sprzętu Wersja = “6.0.6001.18000”

Zainstalowana pamięć fizyczna (RAM) 2,00 GB

Identyfikacja błędów oraz propozycje ich usunięcia.

http://www.hotfix.pl/articles.php?article_id=11