Blue Screen: BUGCODE_USB_DRIVER

Witam.

Od paru dni na moim komputerze pojawiają się blue screeny na których piszę: BUGCODE_USB_DRIVER. Od czasu do czasu nie działa też klawiatura i myszka.

 

Log z OTL:

http://wklej.to/HjfZ9

Extras:

http://wklej.to/8kI4p

 

Log z FRST:

http://wklej.to/A2Wcr

Addition:

http://wklej.to/jSxbv

esussu

Proszę zapoznać się z tematem i poprawić tytuł na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj, umieszczonego w prawym dolnym rogu swojego posta, następnie opcji Użyj pełnego edytora, znajdującej się pod edytowanym postem.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało przeniesieniem tematu do Kosza.

Pobierz i uruchom AdwCleaner - http://www.dobreprogramy.pl/AdwCleaner,Program,Windows,38865.html

Przed uruchomieniem wyłącz program antywirusowy. W Win 7 i 8 uruchom w trybie administratora.

Wykonaj polecenia szukaj i usuń. Pokaż raporty.

Wykonaj ponownie pełne skanowanie FRST. Pokaż raporty FRST i Addition.

AdwCleaner: http://wklej.to/WScPD

FRST: http://wklej.to/n3pFs

Addition: http://wklej.to/w3qgS

http://forum.dobreprogramy.pl/szukanie-przyczyny-bsod-a-za-pomoc%C4%85-bluescreenview-t313445/

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

HKLM-x32\...\Run: [fst_pl_114] => [X]
HKU\S-1-5-21-1917778951-392418566-3069770572-1000\...\Run: [AdobeBridge] => [X]
HKU\S-1-5-21-1917778951-392418566-3069770572-1000\...\Run: [NvidiaHostStart] => C:\Users\SZYMON\AppData\Local\NVIDIA Corporation\nvsync.exe
C:\Users\SZYMON\AppData\Local\NVIDIA Corporation\nvsync.exe
GroupPolicy: Group Policy on Chrome detected <======= ATTENTION
StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
Toolbar: HKCU - No Name - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - No File
Toolbar: HKCU - No Name - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - No File
S4 aspnet_state; %SystemRoot%\Microsoft.NET\Framework\v2.0.50727\aspnet_state.exe [X]
S3 xhunter1; \??\C:\Windows\xhunter1.sys [X]
C:\AdwCleaner
EmptyTemp:

Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.

Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.

http://wklej.to/Gl5PR

http://wklej.to/oarle

http://scr.hu/2mb0/nw995

http://wklej.to/rLxG1

http://wklej.to/vIxYO

Skasuj folder C:\FRST

Wszystkie programy > Akcesoria > Wiersz polecenia > Kliknij prawym i wybierz Uruchom jako administrator

Wklej i zatwierdź enterem:

sfc /scanfile=C:\Windows\system32\drivers\usbhub.sys

Miało być takie coś? http://scr.hu/2mb0/dxtym