Blue screen i lagi. Windows Xp Pro sp.2

Witam. Wczoraj o godzinie 21 wyszedłem na dwór szukać kota. Jak przyszedłem zobaczyłem blue screena przeczytałem tyle że jakiś błąd “Kernel”. Nie znam się na błędach ale na pewno coś z dyskiem. Blue screena potraktowałem resetem i przy włączaniu pojawia się to “Pri Master” Not Detected i żeby kliknąć (http://img105.imageshack.us/img105/3001/p6200067qn3.jpg To jest zdjęcie które znalazłem w googlach mi informacja z F4 wyskoczyła przy Pri master) dałem i nic więc reset pojawiło się to jeszcze raz więc dałem power by go wyłączyć. Dopiąłem kable HDD i zasilające do dysku twardego ATA 40GB. Włączam komputer i pojawiło się coś nowego Auto-Detecting Pri Master Not Detect, Pri Slave Not Detect, DvD znalazło i jescze coś jest na 4 pozycji ale nie pamiętam ale też Not Detect albo Not Install. Więc potraktowałem to resetem, a po resecie znów to samo było więc wyłączyłem go i dałem inne wtyki kabli jak się włączył to Pri Master IDE Install, Pri Slave Not Install i Dvd install więc było OK, potem pojawiło się kolejne wczytywanie i Floppy not fuond -.- więc reset. Po tym resecie opisane etapy wczytują się dobrze ale ładowanie Windowsa trwa od 5min do 10min, a przed wystąpieniem wspomnianego blue screena windows ładował się góra 2min. Po wczytaniu windowsa było parę razy reset teraz jak dojdzie do Zapraszamy muszę odczekać kolejne 2-5min. Ledwie co mogłem się połączyć z netem pobrałem HD-Tune i szukałem bad sektorów w dysku twardym robiłem to przez godzinę doszło do połowy i wyłączyłem już komputer, a przez ten czas wykryło 1 i nie wiem czy to jest bad sector fizyczny czy logiczny i taką historię ma mój dysk twardy. Równo miesiąc temu miałem ten sam problem z dyskiem SATA 160 GB. Lecz po jego wymianie na ten co używam dziś i go opisuje mam ten sam problem. Przycinki windows, wolna praca komputera.

P.S: Cczy czeka mnie wymiana dysku twardego?

Procesor: AMD Sempron™ 2200+ 1,51Ghz

Dysk twardy: Samsung ATA 40GB.

DVD+nagrywarka: Plextor SATA