Mam kłopoty z komputerem, a mianowicie z klientem P2P. Jak tylko ściągam za pomocą klienta to po chwili jestem ofiarą Blue Screena
Nie wiem, jak to się stało, ale na szczęście komputer się nie zresetował i odczytałem takie informacje:
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
0x000000D1
tcpip.sys
Po odczytaniu pliku DMP: NETIO.SYS
Czytałem tą poradę: viewtopic.php?f=7&t=320292 i okazało się, że mam dokładnie to samo (z wyjątkiem tych dodatkowych informacji w nawiasie obok kodu błędu STOP). Mam zainstalowany Service Pack 1 i kiedy próbowałem zainstalować łatkę naprawiającą ten problem, to pojawia mi się komunikat “Ta aktualizacja nie ma zastosowania do tego systemu”. Nie mam już pomysłów.
Używam systemu Microsoft Windows Vista Home Premium z Service Pack 1 (SP2 niedawno odinstalowałem) - Antywirus: G DATA Antivirus 2008 (wersja trial, jakby ktoś nie wiedział) z zaporą COMODO Firewall.
Tak jak myślałem - Pewnie sterownik karty sieciowej może być powodem tych problemów (modemu ADSL nie mam)!
Zaraz przeinstaluję sterowniki od karty sieciowej.
EDIT
Ponowna instalacja sterowników od karty sieciowej nic nie pomogła. Ten sam błąd.
Mam więcej informacji:
Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.0.6001.2.1.0.768.3
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: d1
BCP1: 00000004
BCP2: 00000002
BCP3: 00000001
BCP4: 88302DA3
OS Version: 6_0_6001
Service Pack: 1_0
Product: 768_1
Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\Mini040509-01.dmp
C:\Users\Maksymilian\AppData\Local\Temp\WER-42390-0.sysdata.xml
C:\Users\Maksymilian\AppData\Local\Temp\WER44CF.tmp.version.txt
Przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0415
Hmm… Mogę Ci jedynie powiedzieć, iż tez byłem ofiarą tychże niebieskich ekranów o nazwie DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL. Czytałem, czytałem, ale żadnych konkretów. W końcu sam doszedłem, co i do czego. Powodem była… pamięć RAM (Kingston 4x1 GB), a dokładniej przegrzewające się kości pamięci. Po wymianie na GeIL 2x2 GB z potężnymi radiatorami problem zniknął. Do dziś nie pojawił się ani jeden BSOD.
Dziękuję z góry za wszelkie odpowiedzi, ale również sam doszedłem do powodu problemu…
Powodem był G DATA, głównie plik gdwfpcd32.sys. Szukając informacji o pliku w Google, zauważyłem, że to plik antywirusa G DATA podpisany przez G DATA Software.
Okazuje się, że ten plik był problemem tych niebieskich ekranów (BSOD). Po aktualizacji plików antywirusa problem zniknął i teraz mogę ściągać dowolne pliki z torrenta bez problemów!