Blue Screen podczas korzystania z klienta P2P

Witam,

Mam kłopoty z komputerem, a mianowicie z klientem P2P. Jak tylko ściągam za pomocą klienta to po chwili jestem ofiarą Blue Screena :frowning:

Nie wiem, jak to się stało, ale na szczęście komputer się nie zresetował i odczytałem takie informacje:

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

0x000000D1

tcpip.sys

Po odczytaniu pliku DMP: NETIO.SYS

Czytałem tą poradę: viewtopic.php?f=7&t=320292 i okazało się, że mam dokładnie to samo (z wyjątkiem tych dodatkowych informacji w nawiasie obok kodu błędu STOP). Mam zainstalowany Service Pack 1 i kiedy próbowałem zainstalować łatkę naprawiającą ten problem, to pojawia mi się komunikat “Ta aktualizacja nie ma zastosowania do tego systemu”. Nie mam już pomysłów.

Używam systemu Microsoft Windows Vista Home Premium z Service Pack 1 (SP2 niedawno odinstalowałem) - Antywirus: G DATA Antivirus 2008 (wersja trial, jakby ktoś nie wiedział) z zaporą COMODO Firewall.

Używam klienta uTorrent.

Logi z WinDbg:

Pierwszy plik DMP: http://wklej.org/id/74070/?zawin=0

Drugi plik DMP: http://wklej.org/id/74071/?zawin=0

Zdrowe pliki mam w katalogu C:\symbols. Mam je podmienić? W każdej chwili mogę podać logi z HijackThis i ComboFix.

Bardzo proszę o pomoc ![-o<

EDIT

Udało mi się zrobić zdjęcie tego Blue Screena:

72bf0181b280729ebac5b8a606d5a2_300x300.jpeg

EDIT 2

Blue Screen pojawia się wtedy, kiedy ściągam dosłownie każdy plik z torrenta!

Błąd 0x000000D1 został opisany tutaj: Błędy systemu Windows (kody BSOD)

Zainteresuj się sterownikami karty sieciowej lub modemu ADSL.

Tak jak myślałem - Pewnie sterownik karty sieciowej może być powodem tych problemów (modemu ADSL nie mam)!

Zaraz przeinstaluję sterowniki od karty sieciowej.

EDIT

Ponowna instalacja sterowników od karty sieciowej nic nie pomogła. Ten sam błąd.

Mam więcej informacji:

Podpis problemu:

  Nazwa zdarzenia problemu:	BlueScreen

  Wersja systemu operacyjnego:	6.0.6001.2.1.0.768.3

  Identyfikator ustawień regionalnych:	1045


Dodatkowe informacje o problemie:

  BCCode:	d1

  BCP1:	00000004

  BCP2:	00000002

  BCP3:	00000001

  BCP4:	88302DA3

  OS Version:	6_0_6001

  Service Pack:	1_0

  Product:	768_1


Pliki pomagające opisać problem:

  C:\Windows\Minidump\Mini040509-01.dmp

  C:\Users\Maksymilian\AppData\Local\Temp\WER-42390-0.sysdata.xml

  C:\Users\Maksymilian\AppData\Local\Temp\WER44CF.tmp.version.txt


Przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji:

  http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0415

Log z najnowszego pliku DMP: http://wklej.org/id/74306/?zawin=0

Macie jakieś inne pomysły?

EDIT 2

Pomoże ktoś?

Hmm… Mogę Ci jedynie powiedzieć, iż tez byłem ofiarą tychże niebieskich ekranów o nazwie DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL. Czytałem, czytałem, ale żadnych konkretów. W końcu sam doszedłem, co i do czego. Powodem była… pamięć RAM (Kingston 4x1 GB), a dokładniej przegrzewające się kości pamięci. Po wymianie na GeIL 2x2 GB z potężnymi radiatorami problem zniknął. Do dziś nie pojawił się ani jeden BSOD.

U mnie bynajmniej to pomogło…

Dziękuję z góry za wszelkie odpowiedzi, ale również sam doszedłem do powodu problemu…

Powodem był G DATA, głównie plik gdwfpcd32.sys. Szukając informacji o pliku w Google, zauważyłem, że to plik antywirusa G DATA podpisany przez G DATA Software.

Okazuje się, że ten plik był problemem tych niebieskich ekranów (BSOD). Po aktualizacji plików antywirusa problem zniknął i teraz mogę ściągać dowolne pliki z torrenta bez problemów!